Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Dykumos šalty juoda žuvėdra pasiryžta gracingai numirti.
Išdidumo aureolė nustelbia melu dvelkiančio dangaus veidą.
Besišypsantį. Ji sumurma kelis maldos žodžius. Nebyliai? Kam?
Dykuma ją išgirsta. Žuvėdra gali prašyti paskutinio noro. Iš ko?
Dangaus? Dievų? Pieva -  iš vaikiškų salų prisiminimų - jai iš po
degančio smėlio iškelia jūrą. Bet noras pavagia paskutinį džiugesio
lyžtelėjimą. Mat jūra su rykliais. Milžiniški rifai ryja naiviai šokančias
bangas. Ir begalė laivų. Jūreivių. Jungų. Kurie niekad nebegrįš namo.
„o aš skrendu namo… skrendu!“
- Melagė! Melagė! - Staiga ima klykti dangus.
- Tu taip ir neišmokai skraidyti!
- Kvaila, buka, niekam tikusi. Nevykėlė. Ir tokia tu nori grįžt namo?
- Kaip tu atrodai? Net sparnai, kurie niekad taip ir nepalietė manęs, purvini, kaip tūkstančio kojų mindytas sniegas…ką tu sau galvoji? Negi esi tokia kvaila? Kvaila kvaila kvaila…
Jei ji turėtų rankas, priglaustų dabar jas prie išblyškusio veido. Prie išblukusių akių. Tačiau ji tik atsimerkia. Ir tyliai tyliai sako:
- Bijai manęs netekti? Ką be manęs tu dar žadi kankinti šiam pasauly?
- Mums tavęs visai nereikia. Gali skrist. Cha cha… tik įdomu, kaip tau tai pavyks. Beje, turbūt laimėtum auksinį medalį bėgimo maratone…visą gyvenimą tik bėgi bėgi bėgi… kvailė.
Žuvėdra blausiai šypteli. Įtempia sparnus. Ir iš paskutinių jėgų ima jais mosuoti.
- Ir kaip tu pakilsi? Per tiek laiko nesugebėjai net tinkamos kalvos susirasti…
Nejučia ji ima skristi. Dangus žagteli. Akmenys dykumos pievoje pradeda kikenti. Ji apsuka kelis ratus. Besimėgaudama švelniu vėju, kuris toks asketiškas čia, prie žemės. Kyla vis aukščiau ir aukščiau. Dar aukščiau. Tada liaujasi plakti sparnais. Atsipalaiduoja. Ir… kaip nebeveikiantis lėktuvas ima kristi žemyn. Greitis didėja. Ji krenta. Krenta. Krenta. Sminga. Kaip nuo dangoraižio paleistas smeigtukas. Ir sudūžta. Į nebylų smėlį. Į bevardę žemę. Kuri net šią akimirką nesugebėjo išleisti nė garso.
- hmm…na štai, atsikratėme dar vienos. Kas kitas? Dar turime daug padaryti. O su šia net nebuvo įdomu. Taip lengva. Būna geriau, kai pasirenkame stipresnį žaidėją… tada, pagal visas tendencijas ir mūsų eksperimentus, žaisti kur kas smagiau…

Jei pabandytumėte pažvelgti iš debesų į smėlio ežerą, išvystumėte paukštį. Beviltiškai kritusį. Bet dar pakilsiantį… tačiau, apie ką aš čia? Juk jūsų niekada nėra. Nėra ten, kur turite būti.
2003-12-16 12:14
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 21 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-14 16:32
Narcizu karalaite
liūdna
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-19 20:22
Elija LŽ
Žuvėdriukai, jūsų miniatiūros labai labai... :))))) T.y. Čia išlinkę vertinimo brūkšniukai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-16 19:52
heroinas
ko tik nepadarai dėl smagumo.. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-16 18:33
Charonas
Iš tikrūjų visai neblogai, trūkumų yra bet kur ju ner?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-16 15:45
žalia
Mmm.. tikraj pujkiaj. Į mėgst. Bet šiajp taj primena Bachą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-16 13:13
becukraus
Į mėgstamiausius.
Man atrodo,kad tai daug geriau už gyvenimo švarkelius,neišauštančius rytojus,ir Dievus ant olimpo kalno.
Tai tiesiog taip...:)
/////
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-16 12:39
Darrrka
na... jei jau šita ištrins, nors rašyke daržai šlamšto visiško palieka, tai tikrai abejosiu adminų vertinimais...

tavo stilius originalus, man tai visada patinka :]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą