Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Šiąnakt mūsų kaime siaubingai lijo. Turbūt kaip ir visoj Žemaitijoj. Per radiją sakė, kad kai kuriuos kaimus esą tekę evakuoti... Taaaip, seniai tokios liūties nebūta – pliaupė kaip iš cisternos: katėmis, šunimis ... varlėmis. Rytą dangus ėmė rauktis kaip paauglė dėl tėvų pastabos apie pernelyg trumpą sijonėlį. Nuo obelų, nuo stogo ir per jį dar vis gausiai lašėjo, bet po palašu jau smagiai turškėsi varnėnai, vakar didžiausiais būriais persekioję mašalų spiečius – kaip kazokai pakrikusius sukilėlių pulkus pireš pusantro šimto metų. Nuo žemės kilo svaigus garas – ech, belle Esmeralda! Kieme telkšo didžiausia bala, o baloje... geros katės dydžio varlė. Su karūna ir perlų vėriniu! Kaip iš pasakos. Įsispitrijo į mane sodraus smaragdo žalumo akimis ir tarsi kviečia: „Eikš, pabučiuok mane, būsiu tavo Vasilisa per amžius“... Brrr, nusipurčiau. Bene vis dar sapnuoju. Įsižnybiau – skauda. Kokios dar vasilisos? Aš jau suradau savąją! Bet vis tiek basas šlepsiu per kiemą, vau – pats negaliu patikėti – lenkiuosi prie varlės ir jau bučiuosiu.... Susigriebiu paskutinę akimirką. Net nusipurtau. „Nu, ką? “ – klausiu kaip visiškas idiotas. „Nu, ką nu ką? Nu, kva“, – aiškiai nusivylusi ir kiek įžeidžiai atrėžia varlė ir nušokuoja į kaimyno, neseniai išsiskyrusio ir turbūt dar nepabudusio, sklypą.
2014-06-27 17:11
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2014-07-02 19:29
šakalys
aš tai pavadinčiau- trumpa, ne itin vykusia pasakėle vaikams.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-07-01 10:24
EgiZ
Tai tik iš dalies savarankiškas kurinys - vienas iš mano keistojo kaimo gyvenimo vaizdelių. Bet svetainės formatas toks, kad geriausia skelbti pavienius. Na, ir žinoma, įmetęs pirmą noriu pasižiūrėti, kaip liaudis reaguos :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-07-01 00:11
Lengvai
Mažokoka, turint omeny, kad tai turėtų būti savarankiškas kūrinys.

2
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-06-29 20:14
juozupukas
Nepakartojama prozos poza...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-06-28 21:39
Viliutė
Pripainiota visko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-06-27 19:05
Laukinė Obelis
Smagiai. :)
Parašykit dar ką nors. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą