Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







“Meilė iš pirmo žvilgsnio“. Dialogas. Nežinomas laikmetis.

Veikėjai:

Benas - Jaunas nenustygstantis vietoje vyras.
Ingrida - Jauna, sugulovų jau nebeskaičiuojanti, mergina.

Prie virtuvės stalo sėdi šiek tiek įkaušęs ir nenustygstantis vietoje Benas ir Ingrida. Merginos apranga ryški, trumpas sijonas, pėdkelnės, striukė su kailine apykakle. Beno - rudas paltas. Jis įsijautęs dainuoja 'smetoninio' stiliaus dainą “mano širdis rūpestinga, plaka ji plaka mane, žodžiai tarp lūpų užstringa, kenčiu kaip myliu tave! „. Šalia kėdės, kurioje sėdi Benas, stovi lagaminėlis, ant stalo - automobilio rakteliai, termometras, automagnetola, vyno butelis ir piniginė. Ingrida šypsosi ir žiūri į Beną.

Benas: šitą dainą, sinjorita, sukūrė (pakelia žvilgsnį į viršų) mano tėvas.
Ingrida: Kam? Tavo motinai?
Benas: Ne, aišku ne mano mamai (šypsosi), labai gražiai merginai vardu Elena, visą savo gyvenimą tėvas apie ją pasakojo, nuostabi moteris ji, nors nemačiau.
Benas pradeda juoktis.
Benas: Pakelkim dar po taurę, Ingrida. O kad tu žinotum koks aš laimingas. Mano tėvas girdi kaip dainuoju. Tėti, ar girdi? (pakėlęs akis į viršų)
Ingrida: Girdi girdi (abejingu balsu).
Benas įpila Ingridai vyno į jos tuščią taurę ir sau pripila beveik iki viršaus.
Benas: Aš išgėriau, taip, bet tai nieko nereiškia (juokiasi). Ar tu pasitiki manimi? Duokš ranką.
Ingrida atsitraukia.
Ingrida: Kodėl? Kas čia bus dabar?
Benas: Aš trykštu noru pamatyti iš arti jūsų plaštaką, ką sako raukšlės (paima jos ranką ir įsižiūri), galbūt galiu įskaityti likimo žodžius.... O taip, tikrai galiu! Štai: „Meilė iš pirmo žvilgsnio“. Čia taip parašyta! Tikrai, aš turiu galią skaityti, turiu skaitymo galią! (Juokiasi)
Ingrida šypsosi, atsilošia ir žiūri į Beną kritišku žvilgsniu.
Ingrida: Jeigu turėtum galią vairuoti išgėręs, būtų visiškai gerai.
Benas uždainuoja: važiuok važiuok į namus, į gimtąjį kraštą pas mamą, važiuok važiuok... žinai šitą?.. į gimtąjį kraštą... (kilsteli antakius)
Ingrida tyli. Benas šiek tiek apsiramina ir gurkšteli vyno.
Benas: Ingrida, kokia tavo pavardė?
Ingrida: Nesakysiu.
Benas: Galiu atspėti?
Ingrida: Bandyk.
Benas: Ingrida Auksaitė.
Ingrida: Ne! Kas čia per pavardė?
Benas: Ienė ar aitė? Padėk man.
Ingrida: Ytė.
Benas: Ytė... (susimąsto, žvilgsnį įbeda į stalo kampą) Spalytė... Braškytė...
Ingrida: Kam tau žinoti mano pavardę? Aš nežinau tavo pavardės ir man ramu.
Benas: Kodėl noriu žinoti? Cha (dirbtinai nusijuokia). O jeigu mūsų pavardės tokios pačios? Noriu įsitikinti kad mes ne giminės.
Ingrida: Turėjau vaikystėje tokį bičą, žvairą, man motina neleido su juo draugaut, dėl to ir draugavau. Bet jis buvo įsimylėjęs mano seserį, su manimi tik bučiuodavosi ir lysdavo į apatinius. Paskui kai buvau vyresnė sužinojau kad jis mano pusbrolis.
Benas nurimsta, žiūri į ją, klausosi.
Benas: Aš irgi buvau įsimylėjęs savo pusseserę, paskui ji pradėjo bręsti, turėjo daug spuogų čia visur, nebebuvo tokia graži. Bet visad žinojau kad ji mano giminaitė... prisimenu, lauko tualeto duryse buvo toks stiklinis trikampiukas, žinai, viršuje ten. Aš pasistiebdavau (rodo kaip prisitraukia su rankomis) užsikabindavau rankomis už stogelio, prisitraukdavau ir žiūrėdavau.
Ingrida: Ot gražu! Į tupinčią puskę žiūrėt...
Benas: Tada ji mane po visą kiemą su pagaliais gainiodavo, kartais neišeidavo gerai pasislėpti nuo jos, ji buvo vyresnė, vikresnė ir stipriai mane nubausdavo.
Benas palinksta prie Ingridos ir primerkęs akis ima žiūrėti.
Ingrida: Ko tu žiūri taip į mane? Ko iš vis nori?
Benas: Tu labai graži. Ir iš kur atsiranda tokių nuostabių moterų. (jis vėl paima jos ranką ir glaudžia prie lūpų. Ingrida atsitraukia)
Ingrida: Surasi gražesnę.
Benas ir Ingrida nutyla.
Ingrida: Tu turi važiuoti.
Benas: Kur?
Ingrida: Namo.
Benas: Kol nesužinosiu tavo pavardės niekur nevažiuosiu. Cha! Kitaip reikės surišti man rankas, užkimšti man burną, gal net trenkti su šiuo buteliu man per galvą...
Ingrida: Prisiprašysi (nusišypso).
Benas: Paskui atvažiuoja tavo pusbrolis, įsimeta mane į automobilio bagažinę, nuveža į mišką ir dar įsako pačiam sau duobę išsikast. Bet jeigu taip pasielgtum, Ingrida, tai labai mane įskaudintum, sudaužytum širdį ir, turbūt, nebenorėčiau tavęs matyti.
Ingrida: Važiuok namo, Benai. Užteks.
Benas atrodo įžeistas. Jis išgeria vyno taurę. Šypteli Ingridai.
Benas: Gerai.
Ingrida: Mano pavardė Šumskytė.
Benas: Taip ir galvojau! Cha! Šumskytė. Man iškart buvo kilusi tokia mintis, gal net pranašystė, bet nieko nesakiau, nes pamaniau, kad nereikėtų tavęs gąsdinti savo galiomis, gal būtum pagalvojusi, jog šnipinėju tave.
Ingrida: Iki, Benai.
Benas: Sudie, Ingrida, buvo malonu (paspaudžia jai ranką, trumpai ir santūriai). Gal kada dar pasimatysim.
Benas paima nuo stalo automagnetolą, automobilio raktelius, termometrą, lagaminėlį, gulėjusį šalia jo kėdės. Pamojuoja Ingridai. Nusisuka nuo jos ir išeidinėja. Stabteli. Atrodo pasimetęs. Apčiupinėja paltą, kišenes.
Benas: Piniginė, kur aš ją padėjau.
Atsisuka į Ingridą: Ar ant stalo buvo mano piniginė? Prisiekiu, ją turėjau. Pas tave namie nėra naminukų? (Abu nusijuokia ir iš karto, vėl šiek tiek sunerimęs, ima knaisiotis kišenėse)
Benas prieina prie stalo, palenda po juo.
Benas: Nieko nėra, nenukrito, čia jos nėra. Čia tavo koja, atleisk. (išlenda) Ingrida, mano piniginė dingo. Negalėsiu net susimokėt už baudą jei pagaus mane girtą.
Ingrida: Tu žinai mano pavardę, aš turiu tavo piniginę. (ištraukia iš savo striukės kišenės piniginę)
Benas žiūri netekęs amo.
Benas: Kaip tu taip? (paima piniginę) Oho, Ingrida, aš pamiršiu tavo pavardę, tik nebevok nieko iš manęs daugiau. (pamojuoja) Ačiū, jau buvau išsigandęs. Iki, Ingrida!
2014-03-09 03:11
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2014-03-14 15:27
juozupukas
Nieko išmanaus. O gaila, kad tos meilės, ir dar iš pirmo žvilgsnio, tokios nususę.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą