Šitą buvau praleidęs, tai atėjau dabar taršyti, ir, jei bus vertas, gero žodžio sakyti. Pirmiausia, puiki idėja, kaip visada. Tingėjimas, pamokų neruošimas, peštynės, ypač - bėgimas iš namų - negerovės, su kuriomis reikia kovoti nedelsiant. Nutarta griebtis didaktikos, pasitelkiant nykštukų motyvą. Viskas gerai, bet gana nuobodokai ir nuspėjamai. Paskutinė eilutė, nepykite, niekam tikus. Na, ką reiškia vaikams žodis visavertis? Nieko. Jie paprasčiausiai dar per maži, nebrandūs, kad ta sąvoka jiems turėtų kokią prasmę. O eilėraštyje tokiu žodžiu nužudomas bet koks žaismingumas, jei jo ten ir esama. Tai kam vartoti tokią bjaurastį, kuri ne naudą duoda, o dar žalos pridaro? Na, ir verdikto gal nereikėtų. O gal reikėtų. Nežinau. Savo eilėraštyje "Ypatinga padėtis" aš prikišau daugybę tarptautinių žodžių įspūdžiui sustiprinti, ten jie atlieka hiperbolės funkciją. Nesvarbu, kad vaikai ne visus juos supras (jei norės, aiškinsis), bet, tikiuosi, pajus suirutės nuotaiką, valdžios įsikišimą. O kur valdžia, ten tarptautinių žodžių lavina, biurokratizmas. Siekiau kontrasto tarp menkniekio ir ažiotažo, kai ką palikdama tarp eilučių. Todėl, svarstau, gal ir verdiktas čia tiktų, šiaip ar taip, mokyklos direktorius jį skelbia. Šiek tiek užkliuvo tai, kad dėl vaikų blogybių tėvai kivirčijasi - juk, priešingai, turėtų dėl to sutarti, rodos... Na, prirašiau vėl paklodes, dalį jų - ne į temą, bet noriu paskatinti jus rašant ir paslėpti kai ką, ne viską ant lėkštės padėti...