Rašyk
Eilės (78173)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 28 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Karštis. Nenusakomas karštis dilgčioja mano kūnu. Kiekvienas receptorius jautrus menkiausiam pokyčiui... Pirštai, pėdos, plaštakos, akys, lūpos... aš vis dar čia, trapi materija ar amžinas šešėlis šiame stikliniame smėlyje. Šokolado spalvos akys nubunda, plačiai atmerktos deginančios vidudienio saulės. „Aš matau tavo sielą, raudonoji“, tyliai pasakiau sau, o gal netik... Matau tuos tūkstančius veidų ištirpusių tavy per amžius.. “. Jie taip pat ieškojo savojo kelio, savosios Saulės, Mėnulio ir jo žvaigždžių. Kaip aš, toks nereikšmingai trapus piligrimas, atradau tavo kelio ištakas? Ar aš būsiu įrašytas į tą paslaptingą herojų knygą kartu su klajojančių alchemikų karavanu perkeliavusių atšiaurias dykumas, su tuo nepakartojamu princu taip mylėjusiu trapiąją rožę? Ne, tai sapnas. Ne, tai – pragaras. Kas dar galėtų taip deginti, jei ne pragaro kipšų patyčios, o, mano svajone.. Aš jaučiu viską: orą-kvėpuojantį mano būtim, smėlį- lėtai mane traukiantį savo glėbin, tylą- šaižiai besibraunančią į mano mintis. Ar tai, ką jaučiu, vadinama gyvenimu? Egzistencija be prasmės?
Kūnas paskęsta dar vienoje karščio bangoje, šįkart, tai realybė. Neapsakomai aiški, skaidri ir neabejotina. Aš esu čia, savo kelio pradžioje ir pabaigoje, man prieš akis tik alfa ir omega... Lengvais žingsniais pakylu iš savo šimtamečio nugulėto patalo ir einu. Einu pasitikti savųjų herojų. . .
2014-02-25 16:44
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2014-03-06 15:50
Marquise
Mažų mažiausiai susipainiojote žanruose.
Nors, kai pagalvoji, tai šio teksto priskyrimas vienai ar kitai kategorijai jo neišgelbės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-03-05 15:51
agricola
bet užsisvajojęs parašiau, tegu būna avansu :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-03-05 15:50
agricola
toks orgazmiškas ir orgazmiškai trumpas, reiktų plačiau kabinti...tada parašyčiau 5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-03-01 01:10
kairiarankis
Manęs palaukite, dviem smagiau eiti pasitikti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-28 15:33
Gintaruke
Labai patiko :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-28 15:33
Gintaruke
Labai patiko :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą