Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 2 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Iš po sniego vaitoja praeitis,
Užstrigusi tuščiame alaus butelyje,
Bet vėjas pasidaro iš jos lumzdelį
Ir sugroja kažką panašaus
Į fantastinio romano atraižas,
Lengvai besidraikančias
Jo išsipildymo fone... –
Ledynmečio žiema.
2014-01-31 12:50
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 12 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-19 22:57
lyris
sodriai,tik tas alus neskaniai :)

būkit
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-19 10:24
agricola
trumpai ir gerai...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-15 15:04
švelnioji psichoanalizė
И это как проклятье повторялось много раз.
Мне никак не удавалось испытать оргазм.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-11 20:16
bibliotekininkė
:)) Oho, kokios ugningos diskusijos.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-09 14:45
Kotminė Lapė pet Kitkits
Vitsta perektslinė!!! Vaiktsti ir vitką man gadina! Tikiomits tsliktstynėmits!!! Ir kur tats Lionka dingo?! Nutraidintų ją greiciau!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-08 22:17
durnas personažas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-06 14:16
Kotminė Lapė pet Kitkits
Pet, vitsciukėli, man tik tereikia vėl patsipuplikuoti ir tu tuojau pūtsi tia! Pet ne, dapar turėtsi kankintits, liūdėti ir laukti, nets ats nieko nepepuplikuotsiu ir tau nepeuts kur tsutsitikinėti tsu Kitkeliu, o tia taip pat ne, nets jau pritsizadėjai dėl plogumo, HO HO HO HO! O tyliai tskaityti ats mėgtstu! Peveik daug ką taip tia tskaitau, pet tietsa, jau vits maziau. Taigi, tau dapar puts liūdetsio upėts taip??? Gal net neitstvėręts vėl nuzvimptsi pats aną, tsutsitaikytsi ir įtsivietsp[atauts taika ir ramypė ratsykuotse! Itskilmingai - AMEN.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-06 14:08
Lionia Iljičiuks
Į kokią dar vaikų pornografiją, drauge? Senų tarkų ten neima. Geriausiu atveju betinki į "mature" kategoriją. Ko aš čia ateinu? Ak, drauge. Atsakymas akivaizdus. Nes aš geras, ir žinau, kaip stipriai tu lauki, kad aš ateičiau. Bet štai pasidarysiu blogas ir nebeateisiu. Tu pas mane, kaip ir anksčiau, eisi, tylom skaitysi, o aš pas tave neisiu. Liūdna bus, drauge?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-06 13:56
Kotminė Lapė pet Kitkits
Ateini - Klaida!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-06 13:56
Kotminė Lapė pet Kitkits
Pet, Kotlieta,...ko tu tia vits atini ats netsuprantu???...Mano tsmegenyts vitsada poiltsyje ir jots niekaip negali tsupratsti to tavo plikucio vaiktsciojimo...kai jau tsitiek vitsko itsakėme vienats kitam, didziautsiaits gapalaits, aitsku, ats didetsniaits, nets mano ir gapumai o o o! pet ir tu patsitstengei, o ats net padėkojau, net pa tau palikau, o tu ir vėl tia, kaip ta poputė prie konteinerio ir tykai manęts parduoti į vaikų pornograpiją, taip??? Galvoji apie tarką, pet vits dar apejoji, nets tsmegenyts kazkiek nepailtsėjutsiots per tsekmadienį ir manai, o jeigu aptsiriktsiu...taip??? Ne??? Nezinai??? Puts ketvrtadienits??? Tsmaukts prauktst jau yra?!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-06 13:49
Lionia Iljičiuks
Akivaizdu, kad tai buvo sekmadienis, drauge, diena, kai tavo smegenys ilsisi ypatingai - net labiau nei šiokiadieniais.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-05 17:00
Kotminė Lapė pet Kitkits
Pet ats net uz tsavo piniguts niekada ne...na ta pratsme, kad vitsai ne, tai ne, pet  uz tsavo tai tikrai ne, pet ne tsu tsavo atsmenitsku tsakytsim norėjimu. Ir ats ne dėl leidypots tia tavęts klautsinėjau, pet todėl, kad man įdomu kaip tia vitskats taip įdomiai gaunatsi...ir aitsku, kad ne dėl palų, pet man vitsada įdomu įtsiaitskinti kaip gaunatsi ir dapar gal kazkiek kazką itsiaitskinau, pet...pet vitstiek ne. na nelapai dar itsiaitskinau...nets, matai, vitsdėlto mano protiniai gapumai nėra tokie aitskūts ir tvirti kaip Emots, ir ats turiu lapai lapai itsiaitskinti pats tsau, na kad ats tsupratsciau, o tsuprantu ką norts tik tada, kada kuo norts pūnu vitsitskai tikrats, pet pats tikrats, tsupranti?...nea, tu netsupranti, pet netsvarpu, tiek to. vitstiek lapai pa, nets ats tik patskui tsupratau, kad tu, kurits its etsmėts mano galvoje etsi tik tranats ir kenkėjats, HO HO HO, kad tu kitu poziūriu vitstiek puvai ir etsi gana lapai netsavanauditskats...ir kai ats pirma matydavau tave padriputsi vits kjur norts po kūriniaits, tai naydavau, kad tia tik tavo tokiots linktsmypėts, kad tik dėl tsavęts, pet patskui, vieną dieną, ir nepamenu tada puvo tsetstadienits ar penktadienits, kai vits matydavau tytsantį padriputsį ir po mano kaip kotletą, ats tstaiga pagalvojau, kad tu vitstiek, aitsku, kad ir pats neorėdamats, HO HO HO, vitstiek netsi neplogą naudą, galima takyti, kad kartaits net didetsnę negu kiti geruciai vitsi, nets tu vitstiek, tsiaip arpa taip komentuoji...VITSUTS, daugmaz, KOMENTUOJI...ir tai yra pagirtina, taip. Norts aitsku, vitsi zino ir tu pats, kad nevertats ir neetsteitskats, pet vitstiek naudingats...taip. Todėl pa.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-05 16:32
Lionia Iljičiuks
Viskas labai paprasta, drauge. 1) Apsirikau todėl, kad iš pradžių daugiausia tylėjai, o dabar, kai pravėrei žabtus, matau, kad klaida buvo tikrai didelė. 2) Jei rašysi tokius eilėraščius, kokius aš mėgstu, po kelių mėnesių turėsi ką nunešti į LM arba ŠA, o po metų kitų - galėsi bandyti ir knygą išleisti. Ta prasme, ne už savo pinigus, kaip kokia kaimo grafomanė, o kaip poetė tikrąją to žodžio prasme.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-05 16:20
Kotminė Lapė pet Kitkits
Pet jei tu jau net du kartuts pervertinai mano protą, tai yra papratsciautsiai aptsirikai, tai kaip man zinoti ir tikėti tsu patsitikėjimaits, kad tu ir dapar neaptsirinki dėl to mano grazauts ir tų ne eilėratscių m? Nieko nepatakytsi - juk logitskai matstau, taip? Tai va, tia vienats punktats, kurits mane prineraminęts.
dapar antrats - o kaip puts, jei ats pradėtsiu ratsyti tik tokiuts, kurie tau grazūts, o tada vitsi takyts fe fe ir kaip man tada zmonėtse patsirodyti, nets kartaits, kai kam lapai fee tai gali ir its pomidoro paleitsti, o tia jau fizinė kenktsmė, o jei leits jie vitsi, ne tu vienats, tai ats...ats, atsipratsant, pareitsiu vitsats tsūdina..a...a...na pomidorinats vitsats...o jei dar ir kiautsinėtats...tada its vitso viaaau!
Tai kaip tada man dapar tvarkytits tsu tom dviem dialemom, a, atskakyk, kad tokts gudruts, ar tia ir paigtsits jau tavo protats???
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-05 15:39
Lionia Iljičiuks
Manai, kad tik tas, kas yra gražus, gali būti estetas, drauge? Tikrai pervertinau tavo protą... Štai tu juk esi gryna sena tarka, bet ėmei ir parašei vieną gražų eilėraštį. Dėl kitų vartotojų skonio: dauguma čia esančių yra švelnesnės formos kadagiai. Jei tave tenkina jų nuomonė - tvarka.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-05 14:47
Kotminė Lapė pet Kitkits
Ats nekaltats, jei tau atrodziau protingetsnits net uz Emą, ho ho ho! Pet ats ne vitsai apie tokiuts vaizdiniuts...Ats tik tsvartstau, kodėl daugelio, nets peveik vitsų, tskoniai netsutampa tsu tavo...Ir pe to...dar...tu man neatrodai tstetitskai...na kaip kotletats, tai kaip tada tavo tskonits gali pūti tstetitskats???
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-04 23:48
galne
Kitke, geri vitsi, nepritsigalvokits netsąmonių
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-04 14:21
Lionia Iljičiuks
Vaizdiniai rezultatai - čia balai, drauge? Gal juokauji? Kažkaip atrodei protingesnė už draugę Emulę ir panašias tarkas. Dar nemačiau čia gero eilėraščio, kuri būtų tinkamai įvertintas. Pasieškok kitų vertės nustatymo kriterijų, drauge. Pavyzdžiui, žmonių, su geru estetiniu skoniu. Pavyzdžiui, aš.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-04 13:22
Kotminė Lapė pet Kitkits
Lionia - Klaida!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-04 13:22
Kotminė Lapė pet Kitkits
Tia negerats. lionia tako, kad kitats gerats.
Pet manęts neapgautsi. Ats zinau, kad vitsi plogi, va.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 33]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą