Rašyk
Eilės (78155)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







tylos sijonėlis trumputis aurora

ypatingai kai tu prasižioji
kai vemi ryto šviesą
klozetų šniokštimą
troleibusų raudas

stovėdamas nuogas ant tavojo pilvo
statysiu tau karstą
iš laikrodžio seilių kurių
skonis lyg dribsnių
kalendoriaus sėkla šlakstytų

o paskui

tik mano tyla bus aurora
veidrodinės bus grindys aurora
ir šoksiu su ja aš aurora
sijonėlis jos trumpas aurora

stebėki
ir būk išrėkta
2014-01-29 01:35
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 16 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-07 11:34
Lionia Iljičiuks
Kas šiuolaikiška, drauge? Paleistuvystė? Juokauji turbūt? Kada ji buvo išėjusi iš mados? Kuriame amžiuje?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-04 19:41
durnas personažas
Lionia Iljičiuks 
Taip, drauge. Ir į temą varau, ir ant temos. Kartais ir tema mane pavaro.
--------------------------
Lionka Lionka... koks tu paleistuvis, bet... visai gi šiuolaikiška ane? :DDD
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-03 22:07
Lionia Iljičiuks
Koks skirtumas, drauge. Ji juk nieko nenutuokia apie meilę.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-03 15:59
galne
Gavai nuo Emos dvejetą arba kuolą. Verksmas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-02-01 01:58
Lionia Iljičiuks
Taip, drauge. Ir į temą varau, ir ant temos. Kartais ir tema mane pavaro.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-01-31 16:51
durnas personažas
O tu į ją varinėji ane? :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-01-31 12:08
Lionia Iljičiuks
Drauge Ana, baik šėlti. Ne į temą varai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-01-31 09:52
durnas personažas
Tylos klostės - šilkinės

Vos praskleidžiu užuolaidą,
Viešpatie,pasiunti ulbesį
dangišką. Ir nesvarbu,
žiemos tai ar žalią apsiaustą
rengiasi kiemas, nes žvilgsnis
kabina lyg medų virvėjimą.
Ima širdis juk ritmu,
o smuiko raktas man penklinę
rakina, plakti, bijau tik sustoti,
priekin turiu eiti, myliu
aš delnus dar žemės, gražumas -
natos šviesiausios
šokimas,kurį - taip pamilusi,
kurį nešu vis į Žmogų.
Veidu į dangų vešu.

Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-01-31 00:31
Daineko
blemba, čia yra jėgos :) skaitai ir plaukia vaizdas, kitoks nei tekste.

pasikartojimai tik sustiprina ilgesį. 4
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-01-31 00:09
Lionia Iljičiuks
Tu - literatė, drauge? Net nusikvatojau. Tu esi iš cirko pabėgusi klounė, ir nieko daugiau. Tu tiek pat literatė, kiek tavo gyvenamas miesteliūkštis - didmiestis. Nenoriu griauti tavo iliuzijų, bet patarčiau atsipeikėti.
Dabartiniam tavo apibrėžimui dėl bailios tiesos (tokia, kuri bijo būti pasakyta) neturiu priekaištų, drauge, bet prisimink, kaip apibrėžei tą junginį anksčiau: tiesa, kurią baisu pasakyti, o tai jau visai kitas dalykas. Žodžiu, eilinį kartą iškreipi, perdėlioji iš naujo, neatsakai už savo žodį. Be to, sakei, kad tai metafora, tropas, o aš tavęs klausiau kokia čia paslėpta prasmė. Kur atsakymas, literate?
Apie tylos sijoną nusipaistei visai į pievas. Kalba čia eina ne apie herojaus tylėjimą, o tylą aplink jį, būtent ji yra su sijonu. Tad pezalus apie sijoną burnoje priskirkim prie tavo kaip klounės repertuaro. Tiesiog eilinį kartą parodei kaip moki skaityti poeziją, drauge.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2014-01-30 22:03
apytikris
aš - literatė. čia tai geras. o aš hm... saugumietis - balerūnas. Yra toks koledžas. ir diplomas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-01-30 22:00
apytikris
O argi čia būtent lyrikos skyrelis.
Kaip veidrodyje kiekvienas mato savo proto projekciją. Kai kam tai - košmaras paranoja.
Na, rytas, saulė kyla, kaip sijonėlis (man), jumoro yra, provokacijos.
Kam taip šiaušti karčius, lyg kas per jūsų vestuvių ceremoniją tai skaitytų? :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-01-30 17:55
Kodėl tu manai ,galintis žmogui nurodyti,ką skaityti? Žinai pavardę?Ir keliesi? Aš žinai,kiek tau galiu jų surašyti???
Juk gyvenu tokioje aplinkoje visą gyvenimą.
Aš tau aiškiai parašiau ,kas yra baili tiesa -tiesa,kuri bijo būti pasakyta.Taigi akivaizdu.
O kokias asociacijas kelia trumpas sijonas???
Ką jis sulenda tau į burną ir tu privalai tylėti??? Prie ko čia tyla su sijonu-trumpu tuolab . Ar tylos kojos išlenda? Ir kas?
Tai aš ,literatė,žinau tik vieną literatūrinį terminą?
Nejuokink. Galiu dėstyti ciklą paskaitų apie literatūrinių tekstų (įvairių) menines priemones.
Ir raminkis. Matai,kaip nepatiko mano komentaras ,nors nevertinau . Kam ant kitų varai?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-01-30 09:19
Lionia Iljičiuks
Puikiai žinau, kas yra tropai, drauge, ir kas iš to? Ką čia tuo norėjai pasakyti? Tipo, išsilavinusi, žinai vieną tarptautinį žodį? Oho. Tropas, paprastai šnekant, yra perkeltine prasme panaudotas žodis. Taigi? Reikia suprasti, kad "baili tiesa" yra tropas? Ir kokia čia perkeltinė prasmė? Bailus nėra bailus, o...? Tiesa nėra tiesa, o...?
Mano paaiškinimas nėra miglotas, tiesiog nemaniau, kad reikia aiškinti, kokias asociacijas kelia trumpas sijonas. Šiaip ar taip, aš paaiškinau, o ne pradėjau "grūzinti" pašnekovą.
Ir kodėl kas nors turėtų čia man balus kelti, drauge? Manęs bijoti nėra ko, aš nepersekioju žmonių už neigiamus komentarus, nerašinėju, kad jie kvaili ar nesubrendę, kaip kad tu su Anuška. Tiesiog nemanyk, kad visi čia tokie buki kaip tu. Yra, žinok, žmonių, kurie skaito, tarkim, Ezrą Poundą. Nors kas tas Poundas? Niekalas ir šlykštynė, ar ne? Juk draugė Emulė jo nesupranta.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-01-30 06:51
Įsikerti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-01-30 06:51
Pasiskaityk apie tropus - išaiškės net tau
"Trumpas sijonėlis reiškia prieinamumą, dalinį nuogumą, provokatyvumą, ir šis įvaizdis apibrėžia lyrinio subjekto santykį su tyla. Įsikerti?"
Na ir išvedžiojimas :DDD O tu įsikertį? Šitaip paaiškinti galima bet ką -bendrom ,miglotom frazė. Santykį lyrinio herojaus su sijonu ar tyla? Prajuokinai.
Didelio išprusimo nereikia rašant apie tualetus,seilės,sėklas...
Ir įvertinimus gavai ,kaip "nuogas karalius",nes nieks nesuprato,o prisipažinti nedrįsta.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-01-30 00:45
Lionia Iljičiuks
Drauge "mokytoja", tingiu ginčytis su tavim apie dalykus, kurių tu nerauki. "Įasmenimimas"? Vau. Vakar rašei, kad ta baili tiesa - metafora.
Trumpas sijonėlis reiškia prieinamumą, dalinį nuogumą, provokatyvumą, ir šis įvaizdis apibrėžia lyrinio subjekto santykį su tyla. Įsikerti?
Jesenino ryšys su protu toks, kad jam suprasti nereikia proto. Kiekvienam avigalvis gali suprasti jo seiliones, netgi tu. O štai kaip reikalai su intelektualesne poezija, reikalaujančia daugiau išprusimo ir aukštesnio IQ?
Kalbant apie šlykštumą, tai savo plūdimusi tu tiesiog demaskuoji save: nesugebi pasakyti nieko protingo apie tekstą, nes jo nesupranti, tad pereini prie įžeidinėjimų. Nepyk, drauge, bet čia tik tu keli šleikštulį.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-01-29 23:21
Tai tu nesugebi. Tavo metafora -tyla su sijonu -ką reiškia ?
Su kuo čia panašumas, asociacija? O ten ne epitetas,žinove, o įasmeninimas greičiau.
Mano dvasinis pasaulis artimas Jeseninuigal. Prie ko protas? Tai tu nesi protingas,jei nesuvoki,kad lyrika, ne proto,o emocijų ambrozija.
Kūrinys tavo visai niekalas,šlykštus be to.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-01-29 22:41
apytikris
Čia tiesiog skaitovų sugedimo laipsnio tyrimas.
O galėjo tiesiog būti dedikuota Aušrai :) 4
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2014-01-29 21:58
Lionia Iljičiuks
Drauge Emule, jau rašiau tau: tavo protas traukia tik iki Jesenino ir Širvio, tik nesuprantu, kam reikia taip reklamuoti savo ribotumą? Apie tavo tiesą kalbą baigiau, nes nesugebi atskirti metaforos nuo paprasčiausiai nevykusio epiteto.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
1 2 3
[iš viso: 42]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą