Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Babajus turėjo kavos restoraną Druskininkuose.
Štai Čiurlionio gatve eina moteris. Tai gražuolė Mamedova. Jauna, vos aštuoniolikos metų nuostabaus charakterio moteris.
Ji stabteli ties kavos restorano langu. Mato kaip Babajus glosto indų plovėjos krūtinę. Plovėja tai rašytoja  ir mokytoja Gerelytė, sugadinusi sau gyvenimą dėl rytietiškų Babajaus akių. Ji metė gerai apmokamą mokytojos darbą, nes įsimylėjo iki ausų.
Mamedova norėjo įsidarbinti šokėja, bet Babajus  tiesiog išvarė ją iš peržiūros, pasakęs: man reikia šokėjos – melžėjos, o ne šokėjos.
Kodėl Mamedovai reikėjo darbo Druskininkuose?
Ji norėjo būti arčiau Babajaus. Ji galando keršto peilį Gerelytei. Jau kuris laikas gražuolė nelankė „Eglė plius „ baseino, nustojo pirkti kosmetiką ir  rūpintis savimi, gerbti save ir kitus.

Kaip atrodo šokėja – melžėja? Kuo ji skiriasi nuo ŠOKĖJOS?
Krūtinė.
Mamedova nutarė pasididinti krūtinę.
Štai ji stovi prieš veidrodį. Didinasi krūtinę supermarkete nusipirkta liemenėle.
Štai ji be liemenėlės. Štai ji su liemenėle. Efektas nuostabus.
Atsiranda problemos.
Ką reikės daryti, jeigu lieps šokti nuogai?  Ką daryti, jeigu priimtų  ir be nuogo pasirodymo? Ar reikia pasirodyti nuogai atrankos organizatoriams? Priežastis nepasirodyti nuogai, nes tai nepadoru – niekas neklausys. Ieškoti fizinių priežasčių, sakykim, maitinu kaimynės vaiką, nes vaikas liko vienas po kaimynės mirties,  susižalojau krūtinės kaulą, susapnavusi Niagaros krioklį? Bus organizatorių traktuota kaip tikrosios krūtinės slėpimas.
Gal nesididinti?
Mamedova nuėjo pas plastikos chirurgą Dalių ir paklausė kaip jai pasielgti.
Dalius dar kartą pabrėžė, kad jis nėra tas Dalius, apie kurį galvoja probleminės moterys. Jis paprastas Dalius ir patartų neiti ir nešokti jokiame bare.
Ką man daryti, jeigu aš nuspręsiu eiti į atranką?
Dalius nervingai kalbėjo: „ galiu tau pakeisti proporcijas: nudrožti galvą, patrumpinti kojas, kad išnyktu šita harmoniją, kurią tau davė Dievas, bet neliesiu krūtinės“.
„ Tu ką, durnas? “
„ Niekada nemačiau tokios nuostabios moters“
„Pamatysi. Kas iš to?. Aš kasdien žiūriu į šitą tavo tobulą moterį veidrodyje, bet nuo to valgyti vis tiek noriu“.
„ Atiduosiu. Štai imk, tai visi pinigai, kuriuos aš turiu su savimi... ar tau neužteks? “
„ Ne. Man norisi gyventi „
„Aš myliu tave“
„Aš myliu kitą“

Prieš atrankos komisiją Mamedova šoko pasididinusi krūtinę su padidinamąja liemenėle.
Kada ji nusilenkė vienas komisijos narys tarė, aš jį gerai žinau, tai Babajus. Tokia tyla buvo po šokio, o tas Babajus tarė. Jo balsas buvo prarūkytas, bet nepragertas.
- O dabar nuoga... Nusiimk tą prakeiktą didinamąja liemenėlę, po velnių...
Stojo dar gilesnė tyla.
- To tai jau nebus..
Po to vakaro Mamedova dingo.
Gerelytė, radusi ant Nemuno tilto didinamąja liemenėlę, neslėpdama savo laimės, džiūgavo.
Babajus iš nevilties nusipjovė pirštą ir rytietišku papročiu suvyniojo į nosinę ir per autobuso vairuotoją Praną nusiuntė tą pirštą Respublikos prezidento aplinkai.
Autobuso vairuotojas Pranas buvo tas pats tipas, kuris tą lemtingą naktį išvežė Mamedovą be didinamosios liemenėlės į Vilnių.
Pranas sėdėjo autobuse ir klausėsi Džo Deseno „Liuksemburgo sodas“.
Vyras suprato, kad jis myli Mamedovą, tą nuostabią moterį ir koks Pranas durnas, kad ją išvežė iš Druskininkų ir nesusilaukė su ja vaikų.
2014-01-13 20:06
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą