Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Atsimenu, mokykloje pamokų tvarkaraštis buvo sudarytas taip, kad vieną iš savaitės dienų, po muzikos pamokos, kurios gale mes visada dainuodavom choru, būdavo matematika. Aš visada stebėdavausi, kodėl būtent per šias matematikos pamokas man būdavo viskas aišku, įdomu, suprantama, lengvai spręsdavau visas užduotis ir gaudavau gerus pažymius.

Geterburgo universitetui priklausančioje Salgreno akademijoje buvo atlikti tyrimai, kurių rezultatai parodė, kad chorinio dainavimo metu sinchronizuojasi žmonių širdies ritmas bei pulsas. Buvo pastebėta, kad dainuojant kartu, choru, dalyvių širdies plakimas pagreitėdavo ir sulėtėdavo sinchroniškai, o ramus ir tvarkingas kvėpavimas dainuojant normalizuoja širdies ritmą ir gerina sveikatos būklę.

Pasirodo, dainuodami choru žmonės jungiasi ne tik psichologiškai: pabunda, jaučiasi užtikrintesni, padidėja bendras tonusas, bet ir fiziškai – susiderina kūno organų veikimo dažniai. Todėl manoma, jog tokiu būdu net galimas gydomasis poveikis sergančiam žmogui, jei jis dainuoja kartu su sveikais žmonėmis.

Kaip pedagogas, esu tikras, kad pamokos mokykloje turi prasidėti nuo dainavimo kartu, įsijungiant ne tik mokiniams, bet ir mokytojams, mokyklos vadovybei ir kitiems darbuotojams. Mažų mažiausiai tai duos bendrumo jausmo efektą, kuris pozityviai keis bendravimo atmosferą mokykloje . Tai palengvins ir visų kitų problemų sprendimą.

Vincas Andriušis
2013-10-18 04:02
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2013-12-02 17:31
Raistine
Dainavimas, žinoma, gerai. Kartais juk dainuojame be garso, tik savo viduje.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-01 17:41
Dalia Bulavienė
Paskutinė pastraipa teisinga, ne tik linksma. Pamokas reiktų pradėti nuo himno giedojimo. Beje, kažkada tai jau buvo.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-24 13:43
tictac_it
Paskutinė pastraipa gan linksmai nuteikė :)) , tad 2--
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-18 12:58
Vincas Andriušis
Dainuoti pritariant tyliai, kad nesugadint bendro fono, o su lauku ir šitą defektą chorinis dainavimas gydo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-10-18 11:25
Morcelijus Šermukšnis
o ka daryt jei nusidainuoji ir nori sulist i zeme? (is mokinio perspektyvos)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą