Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Nuvarvėję dažai, reiškė, kad tu verkei. Tai matė visi, nors norėjai paslėpti, savo juodus paakius, kurie kabojo, kaip obuoliai, savo sumirkusias blakstienas, atrodė, lyg būtum nardžiusi jūroj.

"Paslaptingas dalykas, tas makiažas."

Šiandien sėdėjau ir valgiau, o viskas krito atgal į lėkštę, nes prieš akis sėdėjo panelė. Mažutėlė, susikūprinusi (priminė Kvazimodą), jos mažos ir nieko nesuprantančios akutės lakstė aplinkui, lūpa buvo atvėpusi iki barzdos. Atrodo, prieik prie žmogaus, ir prisiūk jam tą lūpą. Tačiau, ne dėl to bloga pasidarė. Jos visas veidas buvo tamsiai rudas, netgi juodas. Vienas žandas tamsesnis, kitas šviesesnis, kaip scenoje stovėtų... Mergaičiukei prisimerkus, reikėdavo viso pasaulio pastangų, kad atgal pakeltų akis. Jos buvo prisisunkusios cheminių dalelių, kurios, kaip žinia, turėjo padaryti ją princese, kokias gali išvysti televizoriuje besimaivančias.

O kita... Jos veidas buvo pervažiuotas su traktoriumi, kuris paliko vėžes. Aš tai tikrai didžiuočiausi, jei būčiau tamsiaodė, bet jai tas greičiausiai nepatiko, tai bandė balinti save. Tai kodėl tu neužsipylei ant savęs gero kilogramo miltų?!

Veidrodis dažnai klysta, jis gali būti kreivas... Rankos dažnai dreba, ypač jei rūkai... Tai ką tada daryti?!

Nesidažyti!!! Sulaukti tokio amžiaus, kol suprasi, kad makiažas tai ne scenos grimas, su kuriuo turi gąsdinti žmones!!!
2003-12-05 21:19
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 20 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-28 09:25
Chipsyte
Nesistebiu, kad maistas krito atgal į lėkštę...=]]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-27 19:44
voratinkliai
ką čia buvai sutikus, kad net kūrinį parašei? :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-07 11:02
karille
oho:) Kox moralas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-06 20:10
482
482
<:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą