Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Skubantys žmonės, griūnančios sienos, tirpstanti riba tarp realybės ir sapno, apkabinimo šiluma ir šaltos ledo skeveldros smingančios į širdį. Raudoni sapnai ir baltos naktys. Apatija ir sustojimas. Nerimas ir šypsena kylanti iš absurdiškos aplinkos. Mėlyna saulė ir suvaidintos emocijos skubančių žmonių veiduose. Kaukių balius. Šokame, tik ne pagal tą muziką. Naudojamės, bet nekuriame. Ieškom lengviausio kelio, praminto tūkstančius kartų. Verkiame nenuoširdžiai, verkiam dėl savęs, ne dėl kitų. Graužiamės, bet trumpam. Gyvename dėl rytojaus. Juokiamės patys iš savęs, bet to nesuprantame, jei suprastume, -nesijuoktume. Komunikuojame, nors to nenorime ir džiaugiamės visi dėl to paties. Milijardai tų pačių istorijų ir šypsenų. Tamsių, piktų ir pagiežingų. Mylim save. Dėjom ant dievo. Apspjovėm vertybes. Juoda masė. Vienmatė visuomenė su primestu gyvenimo būdu ir vertybėmis. Vertybėmis, kurias visi gali nusipikti. Ir ne tik jas. Lošiame, net jei lošt nemokame. Siekiam pergalės bet kokiais būdais, nors pasiekę ją, pralaimime. Bet esame akli. Ir tuo džiaugiamės. Manome esą protingi, nors mūsų protus kontroliuoja pajungtas mechanizmas. Miegame, dirbame, mokomės. Sukamės ratelyje ir nebandome iš jo ištrūkt. Gerbiame, peikiame, šnairuojame į kitus apsimesdami šventuoliais. Neatsisukam į save, nesvajojame. Auginame vaikus, manydami jog suteikiame jiems geriausia: pajungiam į bendrą mechanizmą. Einame į muziejus, nors jų nemėgstame. Skaitome tai, ką išpopuliarina. Kalbame moksliškai, nors norime keiktis. Nedarome to, ko norime. Varžomės, paklūstam. Vergaujam ir manom, jog gyvenam.  Sėkmės draugai.  Aš būsiu kitokia. Atimkite iš manęs pinigus, nurenkite ir išmeskite į gatvę - mano pasaulio neatimsite.
2013-07-30 18:23
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2014-01-01 20:07
Asmeniskai man labai patiko
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-11-22 21:51
idomu..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-07-30 21:37
Gogl Mogl
Stiklinė pusiau tuščia.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-07-30 18:35
disconnected
Na, gal visgi ne visi daro taip, kaip čia parašyta... :) Toks retorinis-oratorinis bandymas, taip ir girdžiu iškilmingai "nustatytą" balsą... Visgi manau, kad tokius dalykus - atimkite, nurenkite, išmeskite - galima rašyti tik tai išgyvenus. Kitaip jau negerai, jau lieka tik lengvabūdiškas švaistymasis žodžiais. Žmogus pats savęs juk nepažįsta, nežino, kaip dar keisis jo paties pasaulis. Oho, kaip tas pasaulis sugeba nustebinti!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą