Rašyk
Eilės (78145)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ėriukai, būdavo, susirinkdavo krūvon ir mekendavo lyg pat sutemų. Kaimynas Robertas neliko patenkintas tokiu ėriukų įžūlumu, tad jis išleido savo šunį Antaną, kuris turėjo aviganio statusą. Tačiau jis nebuvo gerai informuotas apie savo pareigas, tad įsipaišęs į ėriukų būrį draugiškai uostinėjo jų kailiukus. Tuo tarpu labai tolimame lauko pakraštyje ganėsi arklys, beveik ten, kur horizontas pereina į tamsiai mėlyną vakaro dangų (buvo gan vėlus laikas kaip arkliui, kokios dvidešimt po aštuonių). Jis ilgėjosi šeimininko ir nelaimingas rupšnojo žolę. Be to, gyvūnui užeidavo toks priešnaktinis nerimas, kai visi žmonės traukdavo iš laukų namo, susirinkdavo įrankius, užremdavo daržinės ir šiltnamių duris, o jis likdavo pririštas prie vidutinio ilgumo virvės. Prieky žingsniavo senas senutėlis. Jis šnekėjosi su visais, gyrė tokį šiltą vakarą, o vakaras jam nusišypsojo. Žolė jautėsi ganėtinai pakiliai prieš naktį, ji atsainiai flirtavo su vakaro vėjeliu, nes klostoma nuo žemės kylančio miglos debesėlio linko į malonų vasaros snūdulį. Labiausiai patenkinti čia liko debesys, kai išjungę variklius palengva vėso ir turėjo valandėlę šnektelti su netoliese pakibusiu kaimynu. Koks idiliškas vaizdelis - galvodavau aš, prisiminusi vakarą kaime.

2013-05-26 00:03
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2013-06-09 23:39
klimbingupthewalls
žaismingas ir lengvas stilius, simpatiškas paveikslėlis, jaukus vakaras, bet tik tiek. kur paslaptis? šuns iš tiesų nederėtų vadinti žmogaus vardu. vaikų tokiu pavyzdžiu užkrėsti nelinkėčiau.

pirmo ir antrojo sakinio laikai nesuderinti. pirmąjame dažninis, o antrame - kartinis. vienkartinis :)

balas: 1
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-06-07 15:26
bibliotekininkė
Tekstas visiškai atitinka pavadinimą – tiesiog toks Vaizdelis, vienas iš daugelio, niekuo neįdomesnis už vakar buvusį. Toks pasakojimas vaiko tikrai nesudomintų, mat vaikai, kiek žinau, nekantrūs ir labai smalsūs. O kas toliau? O kas su tuo arkliu? Nėra veiksmo, ant kurio suktųsi teksto ašis. Žolė kalba su debesiu, vėju. Tačiau kas iš to kalbėjimo? Toks padrikas netyčia pagauto momento pavaizdavimas. Neįdomu. Vertinimas: 0.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-06-07 12:50
Lengvai
O kur veikėjai? Intriga? Paslaptis? Nemanau, kad vaikams čia skirta.

0
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-06-01 11:28
Aurimaz
Būtent - vaizdelis. Ne apsakymas. Yra didelis skirtumas tarp apsakymo, kuriame savo gyvenimus gyvena įtikinami personažai, ir statiško vaizdo, kur visi pozuoja paveikslui. Čia būtent toks pozavimas ir vyksta. Iš konkurso temos likęs tik pavadinimas.

0 balų
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-30 10:52
IR TAI PATIKO
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-28 13:30
Morcelijus Šermukšnis
o kas jei vaiko senelio arba tėčio vardas Antanas? ;D Kažkaip absurdiškai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-28 00:17
JurgiTele
"jis išleido savo šunį Antaną" - juokingas šuns vardas :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-26 20:06
šimpanzė_hipulitoo
Jis ilgėjosi šeimininko ir nelaimingas rupšnojo žolę.
Kas čia? Jeigu arklys būtų nelaimingas, žolės nerupšnotų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-26 10:01
Viliutė
Kurioje vietoje debesų varikliai?-paklausė mažasis Jorukas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-26 00:23
Laukinė Obelis

"Žolė (...) atsainiai flirtavo su vakaro vėjeliu" ir "debesys, (...) išjungę variklius" - nuostabiai!

Bet daugiau?.. Nėra kūrinio, tik vaizdelis. Tolstojus tokius rašė, bet dabar kiti laikai, kitokie vaikai...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą