Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







- Nu, nevykėli, net mirt garbingai nesugebi...
Šypsokis, juokis, juokis iš manęs, juk tai TU miršti.
Dar gal verkt pradėsi?
Inkšti kaip mergytė... Nevykėlis...
Dusk tu greičiau, erzini mane, reikia pribaigt...
Ne! Kankinkis, šiandien aš geras, leidžiu tau bent pasistengt garbingai nudvėst, tai naudokis ir kentėk... Kentėk kaip tikras vyras kaip tikras kovotojas!
Šaunuolis... Atrodo akys sužibo, ar čia iš neapykantos? Nu nors tiek tesugebi... Nevykėlis...
Verki?! Verki nevykėli? Ko tau verkt, šypsokis, juk po kelių minučių pasaulyje vienu nevykėliu mažiau liks... Melskis, mirk kaip vyras, gal kitam gyvenime pavyks tarakonu atgimt...
Iškruvinai batą!!! Valyk, kol rankas pajudini, purvas ant batų geriau nei tokio kaip tu kraujas...
SAKAU MIRK IŠDIDŽIAI!!! Neturėsiu kur akių padėt, kai visi sužinos, kad tokį nevykėlį užmušiau...
Tai tu pagaliau mirsi ar ne, ko kabiniesi į gyvenimą, juk vis vien tu jo nevertas, butum bent kokiu parazitu gimęs... Nors tokiu ir gimei...

  Gulintįsis atsidūsta ir išleidžia kruvina, aimanom persunktą kvapą...
  Žmogui, stovinčiam šalia lavono nurieda kruvina ašara, jis žemai nusilenkia mirusiąjam ir iškasęs dubę, jį palaidoja... po ąžuolu...
2003-12-01 20:41
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 13 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-02 23:16
heroinas
šlamštas čia
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-02 20:05
Elija LŽ
Žiaurus tu ... :(
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-02 18:53
Ninja Tune Fenhir
Niu ash nerashiau, kad jis tą batą valė...;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-02 18:36
Tylinti
Na cia tekstas toks wajeri baisokas:)Duosiu ///// pagaliukus,bet truputi pakomentuosiu:)Taigi:kai tu kalbi apie ta bato valyma...tai as nemanau,kad mirstantis(dustantis)zmogus turetu energijos pakankamai kad sugebetu pakelt rankas ir nuvalyt bata...na tokia mazute logine klaida..toliau:negi manai,kad vyrai negali verkti?O negi manai,kad reikia naikinti visus,kurie tau atrodo nevykeliai ar bent jau kitokie(silpnesni) nei mes patys esam...Zinoma tu galbut norejai pavaizduoti zmogus kuris praktiskai neturi jokiu jausmu...va ir dar viena logine klaidele:jei kalbi apie tai,kad zmogus visiskai nevertina kito gyvybes,tai kodel paciame gale tu nusprendei,kad tas zudikas turi apsiverkt ir nusilenk mirusiajam???Taip nebuna ir nebus...:)Tai va tiek:)O dabar duodu ///// pagaliukus uz turini baisu ir einu arbatos gert:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-01 22:07
OfelijaPoGaubtu
Vaje,kaip ziauriai..:( Bet patiko man.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-01 20:52
ner
ner
po ąžuolu...o negi ąžuolas ne gyvybės medį simbolizuoja?....anyway....kazhkas tarp //// ir /////...duosiu /////
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-01 20:52
ner
ner
po ąžuolu...o negi ąžuolas ne gyvybės medį simbolizuoja?....anyway....kazhkas tarp //// ir /////...duosiu /////
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą