Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Raudoniausia iš raudoniausių.
Taip buvo parašyta ant raudonosios arbatos dėžutės. Paėmiau ją į rankas, pavarčiau. Gerokai pakračiau. Staiga, visai netyčia, iš dėžutės iškrito vienas arbatos pakelis. Nuspyriau jį po lentyna, o dėžutę nugrūdau į tolimiausią kampą.
Aštri it ryklio dantys.
Taip buvo parašyta ant mėtinės arbatos dėžutės. Apžiūrėjau iš visų pusių, perskaičiau čekiškai užrašytą sudėtį. Atidariau dėžutę, norėdama arbatą pauostyti, deja, nuo stipraus kvapo smarkiai nusičiaudėjau. Betkaip uždariau dėžutę ir balažin kur numečiau.
Tik juodaakiams.
Taip buvo parašyta ant juodosios arbatos dėžutės. Atidariau, žvilgtelėjau vidun. Tada apverčiau, norėdama paskaityti aprašymą. Deja, pamiršau uždaryti viršų. Visi pakeliai gražiai nugulė ant grindų. Dėžutę suglamžiau ir paspyriau po lentyna. Tada sugraibiau arbatos pakelius ir, nuėjusi prie sveriamų prekių, visus juos sumečiau prie džiovintų datulių ir rankomis gerokai pamaišiau.
Čia ne Coldrex.
Taip buvo parašyta ant imbierinės arbatos dėžutės. Spustelėjau ją, atidariusi paėmiau vieną pakelį ir pauosčiau. Neįsitikinusi praplėšiau ir paragavau arbatžolių, o pakelį įmečiau atgal. Surinkusi visas imbierinės arbatos dėžutes, sudėjau jas ant grindų ir pamėginau statyti bokštą, kuris, deja, sugriuvo. Išsibarsčiusias dėžutes kojomis sušlaviau ir uždengiau netoliese kabojusiu megztiniu.
Prasta parduotuvė, prasta ir arbata.
Klientas visada teisus.
2013-02-04 01:20
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-05 15:24
sesė_mėta
ale tikrai belekas, bet galima pasidžiaugti, kad mintis visgi yra :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-04 01:32
Daineko
nu tekstas irgi ne iš gudriųjų:D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą