Tom KOm POtai, dėkui. Bandau reaguoti į trielių rašymo, pagal nuotraukas konkurso paveiksliukus. Mano nuomone atrenkami netinkami vaizdai, neturintys jokio ryšio su gamta, arba palyginimų, parabolių, netikėto impulsyvaus humoro, pastebėjimo,spontaniškos gyvos betarpiškos reakcijos. momentinio jausmų proveržio galimumui ar bent galimybės'' dzenbudistiškai "pamedituoti gamtos didybę ir buities, žmogaus laikinumo ir trapumo susivokimą. Ir tas neprofesionalus , mėgėjiškas požiūris parenkant netinkamus vaizdinius kiek parodo ir paviršutinišką požiūrį į pačius trielius, nes žodžio haiku, manyčiau net nevertėtų vartoti prie tokių konkursų. Šiandien pasiūliau atsiūsti kelis kadrus, kurie galbūt(nesu užtikrintas) kiek labiau priartėtų prie galimumo kurt trielius pagal juos. O japonams kiek lengviau žaisti su trielių kūrimu, nes ten tarkim žodis lapėキツネ, ir jo tarimas turi kelias ar net keliolika analogijų, kurie tarias taip pat, tačiau reiškia ką kitą, arba rašos taip pat beveik, o tarias kitaip. Taip atsiveria platus laukas interpretavimams. Tarkim galiu perskaityt haiku prie valdovo ir jo aplinkos žmonių literatūrinės vakaronės metu, ir subtiliai iš jo pasišaipyti, ar iš jo polinkių, ar per didelio pasitikėjimo kokiu broliu klastingu ar kvaila geiša, nors kalbėsiu apie viržius ir rausvųjų gaidžiukų peštynesar dar apie ką kita.
Haiku skiemenų skaičius išlaikytas, bet tokios ribotos apimties kūrinėliuose, kur kiekvienas skiemuo turi savo vertę, balastiniai žodžiai "čia", "banalūs", "ryškūs", manyčiau, nepadeda įtaigiai išreikšti minties. Nes tiesiog neužtenka apimties išaiškinti kodėl ryškaus banalumo svarbos. Gal trūksta ir vidinės emocijos aiškesnio išreiškimo tame gamtos kontekste. Nors kažkas tokio kabinančio yra. 2+