Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ji atėjo labai panaši į sniego statulą. Marmurinės spalvos lūpos, apsigta kepurė, didelė kuprinė. Ėjo per sniegą, o vėjas buvo stiprus, kedeno palto skvernus, tarp šlaunų pūtė lengvą sniegą.
- Užeik, - čiumpu gremėzdiškai didelę kuprinę ir užtrenkiu duris. Kol ji nusitrepsi, iš karto pastebiu, kad gražesnė negu nuotraukoje.
Nuvedu į kambarį. Plati lova, sunkios užuolaidos, medinės grindys. Mila prieina prie lango. Praskleidžia užuolaidas ir saulės šviesa apipliskina man akis. Pasijaučiu nuogas, tarsi permatoma siela ir kūnu, turbūt atrodau bjauriai. Krūpteliu ir užkeliu jos kuprinę ant lovos, kažkodėl norėdamas kuo greičiau pasišalinti.

- Kiek laiko gyveni šioje sodyboje? - ji klausia žvelgdama pro langą.
- Seniai. Neatsimenu.
Ji manęs negirdi. Sako:
- Gražu. Gamtoje negali būti kitaip. Ar tu apie tai pagalvoji? - Nutyla. - Ar turi kur išsimaudyti?
- Patogumai kaip mieste. Viską turiu.
- Nė už ką negyvenčiau vien dėl to.

Vėliau pakūrenu židinį ir atidarau butelį vyno. Sėdime vienas priešais kitą, rausvos ugnies liepsnos blaškosi tarp malkų, kaitina. Mila išsirengia iki apatinių rūbų, tampa visiškai nebepanaši į sniegą. Sušilę skuostai, drėgni pirštų galiukai, kuriais ji laiko įsikibusi taurės. Kažkuriam laikui pamirštu, ko ji čia atvyko.
- Kodėl aš? - Ji žiūri į mane, laikydama stiklo taurę prie lūpų.
- Žinoma...  - Mano gerklę kažkas surakina. - Tu filmuotis tikai labiausia, tavo aprašymas... tai, ką tu gali, išsiskyrė iš kitų.
- Gerai, - nusijuokia. - Nieko nebijau. - Jos ištarti žodžiai tokie aiškūs.

Kai baigiasi vynas, lieku vienas. Ji iki ryto neišeina iš savo kambario. Vienišesnis nė vakar sėdžiu priešais židinį, bandydamas kažkaip su tuo susitaikyti, tačiau neišeina iki kol užmiegu, o kai atsibundu, niekas pasikeitę.
2013-01-27 15:26
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2013-02-08 13:11
Lengvai
Labai stipriai per mažai. Eyestrue, kitą kartą bent dvigubai tiek, sutarta?

3
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-30 23:06
Marquise
Man vis kokios smulkmenos užkliūna:
"Marmurinės spalvos lūpos" - tai čia kokia spalva(geltona/ žalsva/ raudona/ juoda)?
"šlaunų pūtė lengvą sniegą" - kad tarp šlaunų pūstų sniegą tai moteris turi būti lengvai distrofiška ir šiaip keistas kūno "tarpas" pasirinktas perteikti minčiai...
"o kai atsibundu, niekas pasikeitę" - čia taip ir turėjo būti?

Nebogai III su pliusu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-29 11:18
Camel
"kažkodėl norėdamas pasišalinti". Tas kažkodėl keistas pasirinkimas arba reiktų pasakyt kodėl, arba savęs nesupratimą išreikšti įdomiau (mano nuomone).

Trumpučiame tekstuke gerai perteikta nuotaika, patiko :).
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-27 18:26
žiemvakariais
Labai patiko siužetas, ir kalba, ir žodžio taiklumas (mano nuomone), nepatiko tik filmavimosi motyvas. manau, tai gan banalu. režisierius ir aktorė. o jei ne tai, tekstas matyt būtų kone tobulas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-27 17:15
Juozas Staputis
SIUŽETAS SUPRANTAMAS IR MENIŠKAI IŠREIKŠTAS.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą