Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 20 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vakaras. Jau visur tylu ir tamsu, girdėti tik vėjo šuorų šėlsmas lauke. Ir verksmas - tylus, kuklus. Lyg besigėdijantis sudrumsti šią kone sakralinę nakties ramybę.

Tai gaili rauda purto emocijų išsekintą kūną. Sunkios ašaros rieda skruostais. Jos viena po kitos nepaliaujamai siekia išplauti sielos žaizdas. Netoliese nublokštų sąsiuvinių raidės išplaukia, arbata apkarsta... O knygoj telieka mažas drėgnas taškelis. Vargu, ar jis kada bus pastebėtas.

Bet jeigu kas vers knygos lapą ir pirštai užklius už lapo raukšlelės... Įdomu, ką pagalvos? „Ko čia būta? Lietaus lašo? Vandens gurkšnio?.. „ - galbūt spėlios. Tačiau nei jis, nei niekas kitas niekada neįtars, kiek skausmo palaidota šiame mažame popieriaus lopinėlyje...

... kiek nelaimingos meilės skausmo ten tūno.
2013-01-06 00:47
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-18 17:55
Lengvai
kad jūs žinotumėt, kiek nelaimingos meilės tūno rašykų prozos gelmėse....

1
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-06 14:41
Marquise
O štai ir ji - nelaimingos meilės istorija...

Sutinku su Referija - pradžia gera, bet gaila, kad kūrinys taip ir pasibaigia neprasidėjęs. Tai taip ir likau "nedavalgius". Ką sakyti, kai klausia "ar skanu buvo?" - jei pilvas urzgia.
Parašykite kūrinėlį su veikėjais, aplinka, veiksmu, istorija - mielai paskaitysiu.

Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-06 14:18
Referija Paklydusi
pirmos dvi pastraipos gražiai susiskaitytų didesnės apimties kūrinėlyje. čia viskas pradeda byrėti - ,,Tačiau nei jis, nei niekas kitas niekada neįtars, kiek skausmo palaidota šiame mažame popieriaus lopinėlyje..." man trūksta prozos.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą