Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Hahahaha, labai jau tas pasaulis pilnas šudo ir nei vienas dar nesukurė tokio „Mešlavežio“ jog visą tai išgabentų.
Kiekvienas normalus žmogus turėtų pagalvoti ir apie TUOS kurie tam „nešvariame reikale“ jau gyvena, bet kas keisčiausia savo šalyje mes tai kuriame patys, patys dergiame ten kur papuola, ne tik darbais bet ir žodziais, ir čia jau visiškai netiks pasakymas „nusirauk galvą ir prisišik i kaklą“, nes kaikurie iš viso jų net neturi.....
Na o ten, JIE tik išlinde iš gamtos sukurtos ir duotos motinai nešioti būdos iškart įkrenta į mešlo pilną pasaulį.
Sakom, kai buna sunku jog viskas bus gerai, KAMNORS dabar daug sunkiau negu man, na ir kiaulės esam, negana to jog šikam i savo guoli bet dar ir džiaugemes jog KAŽKAM blogiau nei petiems, o patikek JIEMS niekada nepagerės.... Jopapa, kaikurie net negali atsiminti ką valgė vakar vakare vakarienės, aplodismentai mielieji, JIE išvis retai kada valgo....
Labai jau tas pasaulis pilnas šudo ir nei vienas dar nesukurė tokio „Mešlavežio“ jog visą tai isgabentų.
2013-01-06 00:11
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-18 17:54
Lengvai
1, be komentarų
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-06 19:55
Šnekorius
Sakot, kad tai pirmasis kūrinys. Na, jei tik tiek tesugebat tai labai gerai būtų, kad jis būtų ir paskutinis. KUolas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-06 14:35
Marquise
šudo - šŪdo
nesukurė - nesukŪrė
žodziais - žodŽiais
išlinde iš - išlindĘ iš
mešlo - mĖšlo
buna - bŪna
guoli - guolĮ
džiaugemes - džiaugIAmės
patikek - patikĖk

Pradėkime nuo neutraliausios, bet labai svarbios dalies - gramatikos. Prabėgomis parinkau klaidų pavyzdžių. Atrodo, kad autorius per daug įsijautęs į SMS pasaulį, kur neegzistuoja lietuviškos raidės. Jei norite rašyti, būtina pradėti nuo gramatikos ir rašybos taisyklių, nes bet kuris, bent kiek išprusęs, skaitytojas pastebės tokią klaidų gausybę. O tai tik atitraukia dėmesį nuo kūrinio.

Ačiū, kad pirmoji tema ne apie nelaimingą meilę. Pradžioje apsidžiaugiau, tačiau po to pagalvojau, o gal vis dėlto būtų buvę geriau tą nuvalkiotą temą dar labiau pavalkioti.
Neanalizuojant autoriaus požiūrio galiu tik pasakyti, kad šiam kūriniui labai trūksta visko. Visų pirma argumentacijos. Jei pagrįstumėte padoriai, tuomet būtų esė, tačiau dabar yra tik tai, ką pasakė tictac...

Apie kūrinio idėją taip pat labai noriu kai ką pasakyti (kad jau pirmo darbo vis tiek neketinu vertinti balais, tai...). Pradžios knygoje yra žodžiai "ir žodis tapo kūnu". Dar yra kitas posakis "už kvailus norus kartais žiauriai baudžiama jų išpildymu". Pagalvokite apie tai - gal geriau paieškokite gerų dalykų, nes jų tikrai yra. Inkšti, bumbėti ir savęs gailėti visada yra lengviausia. O kai įtiki, kad pasaulis labai blogas ir piktas, tuome ir save pateisinti lengviau. Bet gal geriau siekti kažko didesnio, nei teisintis, kodėl kažko negali padaryt.

Sėkmės.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-06 10:48
tictac_it
Defio komentaruose būna ir geresnių "darbų" :) - visai nesmerkiant - čia bevertis pasibjaurojimas - 1
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-06 00:14
Primityvus
Pirmasis darbas, nesmerkit labai ;]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą