Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Viskas prasidėjo tada kai pirmą kartą išvydau šį pasaulį. Ruduo... Tikriausiai niekas negalėtų patikėti, kad aš jau turiu pakankamai sveiko proto ir supratimo aprašyti įvykius, kurie nutiko senai, senai ir, kurie tęsiasi iki šių dienų.
Sėdžiu prie rašomojo stalo, tyliai leidžiasi snaigės už lango, o aš vis galvoju: kokia mano lemtis? Kodėl aš taip elgiuosi? Kodėl iki šiol negaliu sukontroliuoti savęs? Aš turiu rimtų problemų ir jos prasidėjo labai senai, nors niekada nedrįsau to pripažinti. Nervai. Jie manę kontroliuoja. Aš kartais negaliu nieko padaryti ar pasakyti, nes jie manę blokuoja. Jei nutinka kažkas blogo, visas mano kūnas tiesiog „atsijunge“, bet aš stengiuosi to nepripažinti, o nervų „užtemimai“ manę aplanko vis dažniau.
Mano visa šeima yra tikrai nereikšmingi gyventojai: jie tik moka mokesčius, eina į rinkimų balsavimus ir dalyvauja panašiuose renginiuose. Kyla klausimas: kodėl aš esu kažkuo kitokia nei kiti? Pradžioje mokėjau nuspėti tik kai kuriuos sekančius žmonių veiksmus, dabar aš galiu nuspėti keliolika minučių į priekį, vieno žmogaus veiksmus.  Čia ne mistika ar koks kitas velnias, tai tiesa. Ir jei jūs manę pažinotumėte, puikiai žinotumėte, kad galiu užbaigti jūsų sakinius, praktiškai, jums dar net jo neištarus. Pradžioje buvo sunku ir aš niekada nesuprasdavau kas vyksta. Aptemsta sąmonė. Kartais noriu sužinoti ar aš tokia viena šioje žemėje... Norėčiau nesijausti tokia vieniša, tiesiog norėčiau turėti sielos draugą, kuris žinotų ką man teko patirti...
2012-12-28 22:12
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2013-01-16 22:49
Lengvai
taaaaip, klaidų kaip grybų po lietaus - ir gramatikos ir stiliaus. plius, tekstas - dienoraštis.

gera pusė, kad kyla klausimai, mintys ir nora rašyti. rašykit - daug daug, bet kol kas į stalčiuką. ir skaiykit, tas padės suprast, kaip ir ką norisi parodyt skaitytojui. o tada jau - ir į prozą!

kol kas 1
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-31 12:08
Marquise
Daug klaidų, ypatingai kliūna neteisingas nosinių raidžių rašymas žodyje mane ("manę blokuoja", "manę aplanko "). Ir šiaip tekstas labai padrikas, nenuoseklus, kaip pastebėjo dailiulia reiktų nemažai padirbėti.

Rašant susitelkit ties mintimi ir stenkitės ją išdėstyti nuosekliai.

Taip pat turite išlaikyti logiką:

"Mano visa šeima yra tikrai nereikšmingi gyventojai: jie tik moka mokesčius, eina į rinkimų balsavimus ir dalyvauja panašiuose renginiuose"

Ar tikrai žmogaus "reikšmingumą" apsprendžia kaip jis balsuoja ir moka mokesčius?


Sėkmės kūryboje
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-28 22:37
dailiulia
Viskas prasidėjo tada kai pirmą kartą išvydau šį pasaulį. Ruduo... Tikriausiai niekas negalėtų patikėti, kad aš jau turiu pakankamai sveiko proto ir supratimo aprašyti įvykius, kurie nutiko senai, senai ir, kurie tęsiasi iki šių dienų.

Po tada reikia kablelio. Daugtaškis čia betikslis. Ne senai, o seniai. Močiutė atrodo senai, o įvykiai vyko seniai.

Tęsti toliau?

Dienoraštinis gabaliukas. Pasakojimas dėl pasakojimo pasirodė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą