Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Visada maniau, jog esu pradžia. Atskaitos taškas naujai meilei, susižavėjimui, nuostabai, draugystei. Ėjau prie kitų pradžių ir ieškojau sau tinkamos, nes mes kartu turėjome surasti pabaigą. Tokią nenuspėjamą ir neįžvelgiamą. Nuolatos besikeičiančią.
Taip ir judėjau tarp besisiūbuojančių pradžių, pagaudama netinkančias, tik praplaukiančias pro šalį, arba pati jausdamasi lyg būčiau pagauta. Taip niekas ir netiko. Vis kažko trūksta.
Gruodžio 15 - mano gimtadienis. Pūsdama žvakutes sugalvojau norą: „Šaudyti taikliai, bet teisingai“. Pati gerai nesuprantu ko panorėjau. Turėčiau ieškoti kitų pradžių, kad surasčiau savo pabaigą. Bet dar niekada nesu ko nors taip nesėkmingai ieškojus. Manoji pabaiga tiesiog nenori būti rasta.
Ir tada aš supratau. Negaliu surasti to, ką jau radau. Nebuvau pradžia, kaip visąlaik maniau. Buvau pabaiga. Ne man buvo skirta ieškoti. Turėjau tik laukti, kol manosios pradžios susitiks ir suras mane.
2012-12-20 15:48
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 5 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-21 01:32
nanyna
ir pradžia esi ir pabaiga būsi.
kūniškosios baigties neatrasi ligi pat mirties.
o kol kas pradžia po pradžios, pabaiga po pabaigos. viena pabaiga, po to jau kitos pabaigos link.

"o šaudyti taikliai, bet teisingai", žinoma, pozityvus noras, bet labai jau subjektyvus. nes kas yra taikliai ar teisingai - niekas nežino. pasaulis pilnas žmonių, kurie šaudo į skirtingus taikinius ir galvoja, kad tai daro teisingai, kartais net nesusimąstydami, kad tos tiesos, galbūt, apskritai nėra.

gražus (gal kiek saldokas) pamąstymas. gerai, kad šiukšlių dėžėje.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-21 00:45
TomKomPotas
Reikėtų gal šūktelėti, pamojuoti ar kitaip duoti kokį ženklą toms pradžioms, kad surastų. Į vieną kokteilį suplakta alfa, omega ir savianalizė. Įdomiai, bet per painiai. 2+
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-20 20:24
Ties riba
"kol manosios pradžios susitiks ir suras mane.'
Gerai pasakėt :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-20 16:37
Daineko
švariai išdėstyta,o kur meniška išraiška? tekstukas parodo,kad lyr hero yra pasiduodanti asmenybė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą