Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 21 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Šis kūrinys dalyvavo konkurse.


Dar prieš keletą metų, čia augo nuostabūs, senoliai medžiai. Jų šaknys, nuo neatmenamų laikų „draugavo“ su žeme, samanos Alyvmedžio girios medžių kamienus mylėjo, tad gaubė jas it paklodė, senos, raukšlėtos žievės buvo jautusios kone viso kaimo rankas, ir lengvai skyrė, kuris dykaduonis, o kuris darbštuolis. O šakos... O plačiosios šakos, nekiekvieną saulės zuikį įleido į šią grožio, meilės, paslapties ir mano – Taikos oazę. Visa tai buvo. Kol Žmogiškumas, nepanoro mūsų, kartu pieštą akvarele pasaulio vizijos, paįvairinti tamsiu guašo potėpiu.
  Šis potėpis tarsi vainikas, kuris jungia, skausmo iškankintus veidus į vieną, dabar jau gedulo vainiką, pamestą ant Alyvmedžio girios pelenų krūvos. Krūvos prie kurios užsimerkus regi mirštančio kovoje viltį, girdi motinos širdies dūžius, jauti vaiko ašaras riedančias skruostu, užuodi smarvę, kuri tiesiog tave smaugia, ir suvoki atsimerkęs, kad taip į dangų veržiasi šios sielos.
  Man degina širdį skausmu, suvokus, kad Žmogiškumo nebuvimas šalia, įskaudino tiek daug mano saugotų trapių gyvybių. Skaudžiausia, kad aš esu viena, ir esu bejėgė. Ego tu sum, tu es ego. Ankščiau taip apibūdindavo mus – Taiką ir Žmogiškumą. Aš juk buvau visur, aš buvau tavyje. Aš buvau tavo kalboje, buvau tavo apkabinime, buvau tavo pagalboje. Tai turėjo būti mūsų amžinos draugystės pamatas. Aš turėjau būti tavo norai, svajones, viltis ir gyvenimas. Gal kada nors aš ir vėl būsiu tavyje.

2012-11-28 22:50
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-03 11:57
Lengvai
Alyvmedžių giraitė – yra.

Išdavystė – sąlyginai.

XXa. Pradžia – neradau.

2 personažai – neradau.

Tekstas silpnas, nėra istorijos, pasaulio, veikėjų. Galėtų būti ištrauka, bet ne savarankiškas kūrinys.
1,5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-02 16:44
Marquise
Apie vertinimo metodiką galite paskaityti mano dienoraštyje.

Tema: išdavystė –  (-0,5) išdavystė numanoma, neišplėtota.
Personažai: du – išpildyta
Veiksmo vieta: alyvmedžių giraitė – išpildyta
Laikas: (1900 – 1920) metai – (-1).

Jūsų galimų gauti balų maksimumas: 3,5


Kiti pastebėjimai/ pastabos/ komentarai:
Labai sudėtingai velta užvelta. Alyvmedžių giraitė ne prie ko – tiesiog kad būtų paminėta. Idėja man patiko, gaila, kad silpnai išplėtota ir nelabai kaip įgyvendinta.


Jūsų darbo galutinis vertinimas: 1,9
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-01 22:32
tictac_it
2


Pati idėja gal būtų ir visai nieko - Taika su Žmoniškumu pasikalbėtų, pasibėdavotų moralės ir teologijos klausimais ... bet - čia tik greitamaldė sukalbėta :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-29 17:01
Laukinė Obelis
Taip, bandymas gražiai kalbėti. Trūksta siužeto arba ryškesnės minties.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-29 11:06
bibliotekininkė
Gražus bandymas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą