Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







INT. ORO UOSTAS - DIENA

Tarptautinio oro uosto laukiamasis. Sienos išmargintos angliškomis reklamomis ir kitais užrašais. Vieni žmonės su lagaminais zuja pirmyn atgal, kiti abejingai sėdi ant suolų. Jaunas, solidžiai atrodantis vyras, PAKELEIVIS, su dideliu lagaminu, ramiai dairydamasis neskubėdamas eina palei suolus lyg ieškodamas kur prisėsti. Eidamas link tuščių sėdimų vietų trumpam stabteli prie VAIKINO ir MERGINOS porelės. Porelė nutraukia pokalbį, atsisuka ir žiūri į Pakeleivį. Po neilgos tylos pauzės Pakeleivis prabyla.

PAKELEIVIS
Sveiki, išgirdau lietuviškai kalbant, tai nutariau užkalbinti.

VAIKINAS
Sveiki.

MERGINA
Laba.

PAKELEIVIS
Jūs juk lietuviai, tiesa? Į Vilnių skrendate, taip?

VAIKINAS
Taip. Jūs irgi tuo pačiu reisu skrisite?

Pakeleivis prisėda prie porelės.

PAKELEIVIS
Aš ne, ne. Laukiu persėdimo. Lietuvoje nebuvau du metus, po pasaulį vis blaškausi, labai pasiilgau lietuviškos kalbos.

MERGINA
O... Jūsų aplinkoje nėra lietuvių?

PAKELEIVIS
Visai nėra... pripratau. Jūs dėl darbų ar tiesiog keliaujate?

VAIKINAS
Mes iš atostogų grįžtame.

Mergina šypsodamasi pritariamai linksi.

VAIKINAS (CONT‘D)
Patinka mums keliauti, kasmet vis kur nors toliau nuo namų išsiruošiame. Šiemet Braziliją įveikėme. O jūs kur skrendate?

PAKELEIVIS
Ooo... kaip smagu jums, aš kai su darbais nuolat skraidau, tai poilsis man būtų tiesiog ramus pasisėdėjimas su draugais.
O kokiam Vilniaus rajone gyvenate?

VAIKINAS
Senamiestyje.

PAKELEIVIS
Rimtai? Aš irgi. O gatvė kokia?

VAIKINAS
Tvirtovės.

PAKELEIVIS
Negali būt! Aš irgi! Tvirtovės kepyklėlėje buvo skaniausios bandelės visame mieste. Ar ji vis dar dirba?

MERGINA
Jo, dirba, mes dažnai ten perkam.

Vaikinas apsikabina per pečius Merginą.

VAIKINAS
Man ją nuolatos tenka stabdyti, o tai galėtų, visas bandeles išpirktų. Kvapas iki mūsų ateina.

Mergina draugiškai kumšteli Vaikiną.

MERGINA
Baik tu.

PAKELEIVIS
Teisingai, skanioms bandelėms ir tortams moterys atsispirti nemoka. Dažnai apsiperkate?

MERGINA
Na man pakeliui nuo stotelės grįžtant iš darbo. Tai būna, kad užsuku.

Vaikinas įžnybia merginai į šoną, Mergina aiktelėjusi vėl kumšteli vaikiną.

PAKELEIVIS
Tai jūs gyvenate kažkur penkiasdešimt žingsnių nuo stotelės?

Vaikinas linkteli.

PAKELEIVIS (CONT‘D)
Eina sau! Aš gyvenu praktiškai ten pat, tik priešingoje gatvės pusėje. Mes juk vienas kitam galėtume per langus mojuoti. Čia tai geras. Aš trečiam aukšte, kuriame jūs?

VAIKINAS
Penktame, bet mūsų langai į vidinį kiemą išeina.

PAKELEIVIS
Koks sutapimas, mes juk kaimynai! Aš kasdien pro langus jūsų namą matydavau. Kas jūsų kieme gero?

MERGINA
Ai, mašinų daug pristatyta.

PAKELEIVIS
Aš kai šunį vedžiodavau, kartais aplinkinius kiemus apeidavau. Galėsim dabar dažniau eiti į jūsų kiemą medžių atžymėti.

VAIKINAS
Planuojate grįžti į Lietuvą?

PAKELEIVIS
Gal už kokio pusmečio. Darbo ir čia dar pakankamai.

Pakeleivis ranka mosteli ranka į salę.

MERGINA
O koks vardas?

PAKELEIVIS
Šuns? Bonis. Toks nedidelis juodas buldogas. Jeigu kartais pamatysite einant iš kepyklėlės pagyvenusį vyrą su Boniu - tai mano tėvas.

Pakeleivis apibūdindamas šunį rankomis vaizduoja jo dydį.

VAIKINAS
Perduoti jam linkėjimų?

PAKELEIVIS
Šuniui?

Mergina su Vaikinu prunkšteli.

PAKELEIVIS
Cha, cha, paskambinsiu tėvui, kad nuvestų Bonį ir atžymėtų jūsų kiemą, kaip savo teritoriją!

VAIKINAS
Tik nereikia mums apmyžtų medžių tiesiai po langais!

Pakeleivis pasižiūri į laikrodį, pažiūri į skrydžių tablo ant sienos. Atsistoja.

PAKELEIVIS
Buvo labai malonu. Galėčiau kalbėti ištisas valandas. Deja turiu eiti prie savo vartų.

VAIKINAS
Gero jums skrydžio!

MERGINA
Viso gero! Mums irgi buvo labai malonu.

PAKELEIVIS
Laimingos kelionės namo. Iki!

Pakeleivis pasiima lagaminą ir neskubėdamas nuvelką jį šalin. Kai jau Vaikino ir Merginos nesimato, Pakeleivis išsitraukia mob. telefoną ir surenka numerį.

PAKELEIVIS
Aš jau. Turi kur užsirašyt? Tvirtovės gatvė, namas tarp stotelės ir kepyklėlės. Nuo stotelės kažkur penkiasdešimt žingsnių dešinėje pusėje. Penktas aukštas ir langai į vidinį kiemą, po langais medžiais. Nesunkiai rasi. Turit geras tris valandas susitvarkymui. Aha, jaunimas, vedę, bet vaikų neturi, matosi, kad abu dirbantys ir uždirbantys, po visokias brazilijas važinėja. Viskas, jeigu spėsiu, dar skambinsiu, iki.

Pakeleivis atidaro savo didelį lagaminą, kuris yra tuščias, tik vandens buteliukas prisegtas prie sienelės. Pasiima buteliuką, uždaro lagaminą, atsigeria. Apsidairo, pro jį praeina lietuviškai kalbanti tėvų su vaikais šeimyna. Pakeleivis pačiupęs lagaminą seka paskui juos.

PABAIGA.
2012-11-19 15:52
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-03-30 00:38
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2020-08-02 08:59
gogo
mano scenarijus vadinasi

tiltai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-26 13:23
tempoRaIRE
įspūdis tik pusė darbo. Esmė ta, kad nežinai kas prieš tavo langus (ar kaimyniniam bute) gyvena o todėl (ar ne todėl) ir negali būti tikras, kur ir kada tave apmaus. Va jeigu kažkaip pavyktų tą akcentą parodyti?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-20 08:49
Exuss
Dėkui už atsiliepimus. Suku galvą, kaip nuspėjamumą sumažinti ir kaip sustiprinti įspūdį.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-19 20:17
tempoRaIRE
Puikus vaizdelis apie šiandienos žmones. Kabina.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-19 17:19
Daineko
taip ir galvojau,kad išdurs:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą