Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Šis kūrinys dalyvavo konkurse.

Mielas drauge,
Grįžtu  prie temos, kaip Vilčinskas namo. O tema tai amžina ir skaudi. Ir jokių čia alyvmedžių giraičių nebus.
Kažkuriame laiške klausei apie Tėvynę. Jeigu imtume semantinę reikšmę, tai būtų vieta kur tėvas  gyveno. Sakoma-tėvai gyveno, bet tiksliau yra anaip, nes išplaunama prasmės  šaknis. Nevadiname mes gi, Tėvynės-Motyne. Patriotizmas  taip pat (iš lot. patria 'tėvynė') . Matria jau būtų vos ne Čingis Chano keiksmažodis.
Dabar kai  sūnų išleidai į pasaulį, nutrūko ir ryšys. Sakei jau nedėsi jam savo galvos, turi savo.  Bet skundeisi, jog  pagal svetimus papročius  visus tujina. Taip jau yra nuo seno. Maži vaikai spardo kelius, užaugę-širdį. Žinoma, skaudu tau, būnant tuo kuris iškaltas Perlojos paminklo užraše, susitaikyti su  kalbos skurdinimu. Bet ar kas supras tėvą, kai jau ir anūkai visus tujina?
Pasikeitė pasaulis.  O mes dar prisimename tuos laikus, kai senolis ir į vaiką kreipdavosi-Jūs. Ar nėra gražesnės išraiškos, kai žiūrima į galbūt senesnę sielą, įsikūnijusią naujame kūne ir  paėmusią naują kryžių? Taigi...
Sakai nepasikeitė, o nusirito pasaulis? Gal ir taip.
Priminsiu tau ką  Oskaras Milašius pranašavo;

„Nebeliks ir Lietuvos, Baltojo Žirgo krašto, minimo Apokalipsėje. Ji daug kentės už savo tautos negimusių kūdikių žudymą, girtavimą, paleistuvystes. Gėda! Dar to betrūko. Lietuviai atkartojo senosios Romos nuodėmes, ypač karininkai bei artistai. Yra pederastų, homoseksualistų, sodomiečių. Lietuvos kūnas pagraužtas iš vidaus. Besaikis malonumų ieškojimas kuriam laikui pražudys tautą. Bus pareikalauta skaudžios išpirkimo aukos. Iš bendro Visatos aruodo lietuviai daug išeikvojo, užtat teks skolą grąžinti krauju, ašaromis, kalėjimais bei kitomis kančiomis. Tūkstančiai lietuvių su šaknimis bus išrauti ir perkelti į amžinąjį ledą bei sniegą. Tai žiauru, bet tikra. Viskas išsipildys.
... Mūsų laikų kai kurios moterys daugiau žino ir patyrė negu vyrai. Išsiplatino Sodomos nusikaltimas. Ne veltui kai kuriose šeimose šunys laikomi vietoje vaikų. Pasklis homoseksualizmas ne tik tarp artistų, karininkų. Tauta Žudys negimusius kūdikius. Beveik visų šeimų namų slenksčiai bus paženklinti krauju. Nedaug kas liks išgelbėtas. Jeigu tauta laiku nedarys tikros atgailos, čia tyvuliuos Mėnulio jūra“

Lyg ir nėra ko pridurti. Šiaip, pašiurpinau ir tiek. Cha.

Susitarkime, kad sielos lygmenyje visi žmonės  lygūs. Tačiau realiame gyvenime-vos ne visi priešai. Netgi žūt būtiniai,  kada kovojama už vietą po saulę ir savo rūšies, genties, šeimos išlikimą. Nors visų mūsų motina Žemė, bet Ją dalinamės kiekvienas pagal savo apetitą. Jeigu paklaustumei  muitininko,  fariziejaus-ar tau reikia tiek turto kiek jau esi prikaupęs, visi vienbalsiai atsakys, jog tai ne man, aš ne sau.  Vis dėl vaikų vaikaičių stengiuosi…
Vėl atsimušame į saiko problemą, kuri jūsų demokratijoje tarsi išplauta.  Kas tik pabando kalbėti apie progresinius mokesčius, iškalbingesnių būna užčiauptas.
Taigi, jeigu jau atėjai į šį labai žemų vibracijų pasaulį, tai būk pasiruošęs kovoti, kariauti, išlikti. Ir kas nemaitina savos kariuomenės- maitina svetimą. Nes nugalėtojų niekas čia neteisia.  Ir karą laimėjęs kareivis, kaip atlygį pasiima jūsų moteris, išžudydamas vyrišką giminę.  O moterys ką? klausi. Taigi kad moterys kieno vaikus augina-tam ir meldžiasi.
Tai Tėvynę mes įsivaizduojame tiktai tą žemės lopinėlį, sakykime vazoną, kurį sugebame apginti. Nes jeigu nesugebame apginti, tai jis tampa Motyne, tai yra hidroponiniu loviu, kuriame visi ateiviai ir praeiviai atlieka GMO ir kitokius eksperimentus. Taip sakant-pagal motinos liniją.  Ir tada jūs auginate benkartus.
 
Šį kartą moralas toks.
Lik sveikas.



p. s.
Siunčiu skelbtam konkursui apie ištikimybę. Prašėte netradicinio požiūrio? Prašom.:)

2012-11-15 08:51
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-13 18:12
sesė_mėta
Jei trumpai, tai ne į temą. O jei plačiau... Nors ne, gal pasirodysiu piktas žmogus, bet kadangi man nepanašu, kad stengėtės rašydamas tekstą aš nesu motyvuota stengtis rašyti komentarą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-03 11:35
Lengvai
Mielas autoriau, jokių p.s. po pačiu tekstu būti neturi, jei jau turit, ką pasakyti, sakykit komentaruose.

Taigi, alyvmedžių giraitė – yra. Įkišta vien tam, kad būtų. Apima jausmas, kad autorius tekstą buvo parašęs prieš konkurso paskelbimą, o tada įkišo ten tą sakinuką, kad alyvmedžių giraičių nebus ir nusprendė, kad to užteks. Man neužtenka.

Išdavystė – neradau. Ar turėjo būti apie tai, kad moterys ištikimos tam, kieno vaikus augina?

XXa. Pradžia – hm hm hmmmm, ne, nėra anot manęs.

2 personažai turėtų būti laišką rašantysis ir jo gavėjas, taip? Na, tarkim išsisukot.

Tekstas nepatiko – sausas, neįdomus moralas ir tiek.
1,5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-02 17:16
Marquise
Apie vertinimo metodiką galite paskaityti mano dienoraštyje.

Tema: išdavystė – (-1)
Personažai: du – (-1)
Veiksmo vieta: alyvmedžių giraitė –(-1)
Laikas: (1900 – 1920) metai – (-1) 

Jūsų galimų gauti balų maksimumas: 1


Kiti pastebėjimai/ pastabos/ komentarai:
Nesuprantu, kam dėti kūrinį į konkurso skiltį, jei net nemėginta atitikti reikalavimus.
Kiti pastebėjimai:
Per ilga citata – sudaro trečdalį viso kūrinio.
Mintys šokinėja: kreipiniai, sodomija, godumas, progresiniai mokesčiai, motinos sumenkinimas (ši dalis ypatingai sužavėjo), GMO.
Jūs turbūt norėjote visas pasaulio nuodėmes sudėti į tris pastraipas.


Jūsų darbo galutinis vertinimas: 0,5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-12-01 20:34
tictac_it
1,8


tiesiog labai tradicinis požiūris , ekspromtinis toks esiukas suironizuotas  ir tiek ...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-17 11:04
Piligrimė
Mielas drauge,norėčiau dar  pakomentuot ...Mintiju  reiktų koncentruotis daugiau i vieną mintį ir  ją išplėtoti...
O rašymo stilius patiko <)> ir apie benkartus patiko.<:)>
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-16 08:55
bibliotekininkė
Hm, kažko čia pritrūkau..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-15 20:23
tictac_it
geriausia čia yra pavadinimas ir "lik sveikas" :)  - tokia atsitiktinė emocija , vertinimai vėliau ...:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-15 16:01
Laukinė Obelis
Maži vaikai spardo kelius, užaugę-širdį. - gerai pasakyta.

Tekstas, kaip ir kiti komentatoriai pasakė, per daug suveltas, suprantu mintį, ji nebe nauja ir ypatingai dėl to derėtų nubrėžti griežtesnius rėmus, kristalizuoti į švaresnę formą, užakcentuoti svarbiausią mintį.
Kūrinį gal vertinčiau dar prasčiau, jei jis būtų pateiktas šiaip, bet, kaip konkurso kontekste, galiu pagirti už drąsą, nors įtariu, kad tai buvo tik atsitiktinis sutapimas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-15 11:32
vidinė tuštuma
Nežinau,kažko per daug,kažko trūksta.Ai mišrainė:>(
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-11-15 11:05
Mute
per  ilga citata (užėmė dalį kūrinio).
Taip sakant-kažkoks stumtraukis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą