Rašyk
Eilės (78180)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10912)
Vaikams (2716)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 19 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Išeinu. Kelio iš ten nebus. Dar niekas negrįžo. Štai tas slenkstis. Kažkada atrodė toks aukštas, tiesiog neperžengiamas, o dabar... Atsisuku atgal. Prieš akis iškyla ištisi amžiai ir aš juose tokia nedidelė dalelė... Vėl matau tas besišypsančias akis, matau, kaip jos apsiniaukia ir nusisuka, kartu nusinešdamos dalelę manęs - visai nedidelę, bet pačią svarbiausią - mano viltį. Laikrodžio dūžiai primena, kad atėjo ta akimirka. Tūkstančius kartų girdėjau aidint tyloje šiuos laikrodžio šūksnius, Jie lyg plakanti širdis kuri atgyja ir vėl nutyla nesulaukus atsako. Žengiu žingsnį, vieną, kitą, bet kas tai? Durys tarsi bėga nuo manęs! Ne, ai tik mano nusilpusi fantazija... Štai aš jau ir kitoje pusėje. Atsigręžiu, bet prieš akis tik rūkas. Migla aptraukus visą mano praeitį. Visi pojūčiai išblunka ir stoviu bejausmis, šaltas... Prieš akis lyg ir naujas tikslas, nauja viltis. Bet ar taip gali būti? Ar gali sudegusi viltis prisikelt ir pelenų? Ar gali iš šukių būt sulipdytos svajonės? Bet kas gi man belieka. Aš einu, einu nesustodamas į tą menamą tikslą. Galgi pakeliui sutiksiu panašių į save. Gal surinkę visas mums likusias spalvas sugebėsim nupiešti vieną bendrą paveikslą, tokį grubų, bet šildantį viduj, mielą širdžiai.
2003-11-22 18:42
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 12 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-23 14:32
SHELMExxx
piesiny? taip..bet tik neshildanty viduj..
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-23 00:15
INRI
Etiudas...
Iš jo gali gimti Kūrinys.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-22 22:24
heroinas
vienas iš tų vykusių bandymų
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-22 19:39
Piew
pamąstymas taip vidutiniškai. trūksta konkretumo, trūksta kabliuko, kuris užkabintų. čia iš tų savęs ir savo jausmų analizių, skirtų daugiau pačiam autoriui nei kitiems skaitytojams.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-22 18:52
Akacija Interpretacija
Nebalsuosiu
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą