Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tyliai kapsi lietus, dangus apsitraukęs nuobodžiai balksva užuolaida, pro kurią nepralenda saulės šypsnis. Praskriedamas pro pusiau atvirą langą ūžauja vėjas, nunešdamas į prisiminimus. Čia – ten, dabar – anuomet.

Garsiai kapsi lietus į stogą, ūžauja vėjas. Vėlyvas vakaras, naktis užtraukia savo užuolaidą, tuoj viskas nurims aplink, o viduje ir taip ramu. Taip tylu, kad net spengia. Ryte į darbą, po darbo – savarankiškos anglų kalbos studijos. Dvi valandos per dieną ir taip visą vasarą, be išimčių – kiekvieną dieną. Savęs tobulinimas arba bausmė sau už patenkinamą pažymį gautą prieš vasarą.
Darbas, mokymąsis ir taip kasdien, atrodo monotoniška, bet viskas susigalvotam tikslui pasiekti, nykios kasdienybės įprasminimui. Res non verba.

Žodžiai pynasi galvoje, angliški, tiek dvi valandas per dieną juos vis naujus įsimenant, tiek ir darbo metu, kai galima paskęsti savo mintyse dirbant fizinį darbą. Smagiausia, kai nereikia kontaktuoti su kitais, tada viduje ramybė, nes nereikia galvoti, kaip atrodau prieš kitus, ką kiti galvoja, ką nori pasakyti viena ar kitą nereikšmingai gudria rusiška fraze. Ir ta pasitenkinimo ir pasididžiavimo šypsena, pasakius rusišką frazę – „oi kokie mes gudrūs ir daug atsimenam“. Skradžiai.

Skamba rusiška muzika, liko 5 valandos ir jau skambės aplink frazės su klausiamąja intonacija „are you ok? “. Vien tik tam, kad atsiknistų klausiantieji, atsakymas į frazę bus „ok“. Didelės žinios, platus panaudojimas. Bent darbas išliko fizinis, kurį dirbant galima sau tyliai mąstyti, sklandyti besikeičiančiose mintyse ir neberūpi, ką kiti galvoja, ką nori viena ar kita fraze pasakyti. Tegu, jie sau, aš sau. Tyliai kapsi ramuma, sukasi minčių aruodai, cogito ergo sum.

2012-08-17 11:33
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-10-05 13:06
Juodvarnė
Ne esė, perkėliau į šiukšlių dėžę. Jei nesutinkate, rašykite.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-08-30 14:53
Kepkel
Čia pieva labiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-08-25 17:21
Le Hawk
Čia proza labiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-08-19 22:49
Popietė
gražiai dera lotyniškos frazės prie tokių filosofinių kelionių galvoje.:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-08-17 12:30
Ana Brydė
pynasi - pinasi
----------------
kūrinėlyje Tyliai kapsi ramuma
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą