Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Puckis buvo gero būdo šuniukas, nors ir mažokas, bet labai geraširdis ir užsispyręs.
Kisma, buvo jūrų kiaulytė ir pagal ją nuo Puckio ji skyrėsi tik mažu ūgiu. O iš tikrųjų ji ne tik buvo maža, bet labai atkakli ir dar labiau užsispyrusi nei Puckis, tik kai kas to net nežinojo.
Kartą, kai lauke lyjo lietus ir buvo labai šalta Puckis nusprendė pasivaikščioti po gryną orą. Jis kvietė ir Kismą, bet ši jokiu būdu nenorėjo, nes anot jos ji neseniai susišukavo ir lietus gali pakenkti jos kailiukui. “Na ką“-pagalvojo Puckis. “O ta Kisma, netgi labai užsispyrusi jūrų kiaulytė“-toliau galvojo Puckis ir šyptelėjo.
Neseniai Puckis buvo perskaitęs iš Kismos dienoraščio, tai, kad ji susikūrė facebook;ą, nes prisiskaitė, tame savo vadove, kad norint būti protinga ir išoriniu pasauliu besidominčia, nebūtina išeiti iš namų. tiesiog galima susikūrti facebook‘ą.
Taigi Puckis žinojo, kad Kisma atsisakė eiti į lauką, tik dėl to, kad galėtų panaršyti facebook‘e ir sužinoti naujienas, kurias patyrė kituose miestuose gyvenančios jūrų kiaulytės.
Taigi žinokite, kad taip ir buvo. Kai tik Puckis išėjo, Kisma puolė ir greitai prisijungė prie socialinio tinklo ir iškart rado kvietimą draugauti. Ją draugauti kvietė jūrų kiaulytė Nataša. Kisma pridėjo ją prie savo draugų. Taip pat rado žinutę:
„Sveika, Kisma. Aš esu jūrų kiaulytė Nataša. Kviečiu tave į draugus, nes pamačiau, kad tu irgi jūrų kiaulytė;)
Aš gyvenu Kaune. O kur tu gyveni? Nes jei susidraugautume tai galėtume viena pas kitą atvažiuoti. “
Kisma perskaičiusi žinutę parašė atsakymą, kurio neviešinsime, nes ji to prašė. Bet Kisma nusišypsojo, nusijuokė ir tarė:
-Nataša, žinok aš dramblys, o ne jūrų kiaulytė. -ir ji nusijuokė taip garsiai, kad net pati išsigando. Bet staiga susimąstė „Jei aš būčiau dramblys, tai negalėčiau turėti facebook‘o, nes mano kojos būtų tokios didelės, kad negalėčiau paspausti nei vieno klavišo, susikurti facebook‘o ir net išsiųsti kam nors žinutės“.
 
                            ***
Buvo rugpjūčio 11-oji ir Puckis labai norėjo eiti pagrybauti, kol dar niekas kitas jų neaplenkė. Kismą kaip visada prieš tokį svarbų įvykį reikėjo žadinti iš jos „šilkinių patalų“, nes ji dar vis kietai miegojo, o juk buvo lygiai dešimta valanda. Tiek Puckis miegoti niekada neištverdavo, nes jį budindavo atsakomybė prižiurėti namus ir Kismą.
Kisma kaip pažadinta buvo nelaiminga, nes nenorėjo grybauti. Ji pradėjo piktintis, kad už lango nėra nei vieno saulės spindulėlio:
-Nesuprantu, kaip kiti gali eiti grybauti, kai lauke taip šalta ir lauke nešviečia saulutė! Puckis bandė ją raminti ir jam pavyko tik tada, kai pasirodė pirmi šildančios saulės spinduliai.
Va tada Kisma ir išėjo į lauką tuo pasidžiaugti. Pasiemė krepšelį ir tarė:
-Ši diena tikrai tinkama grybauti, Pucki. -ji nusišypsojo. Puckis taip pat pasiemė krepšelį ir jie abu patraukė į mišką.
Kismai nebuvo smagu, nes nerado nei vieno grybo, o kai rado tai tik šokčiojo nuo vieno grybo iki kito kartojo:
-O, grybas! -Ir čia grybas, ir čia!! -O jau čia kiek daug grybų, tai net patikėti sunku!!!
-Kisma, nešūkauk taip garsiai. -ramino ją Puckis.
-Tegul visi žino, kad aš tiek daaaug grybų radau! -ir toliau džiaugėsi Kisma ir uždainavo:
 
  Kiek daug grybų aš radau
  Aš radau, aš radau!
  Tu, nei vieno neradai,
  Neradai, neradai!
  Aš geresnė už tave,
  Už tave, už tave!
  Ir visam šitam miške,
  Miške, miške
  Aš geresnė už tave,
  Už tave, už tave
  Tikrai!

Puckis paklauses jos dainos 6yptel4jo:
-Gerai kuri dainos. Kisma buvo laiminga kaip niekada dar nebuvo.
-Ačiū. -jos šypsena buvo lygi jos ausyčių. Puckis rado kelis grybus, bet jie buvo mažučiai, o Kisma su juo savo grybais tikrai nesidalino.
Grižę namo jie abu išsitroškino grybų su bulvytėmis, svogūnais ir skaniai suvalgė savo pietus.
2012-08-11 16:10
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-04-13 05:42
Passchendaele
Žiauriai geras, bet turbūt ne geriausias, iš Jūsų.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą