Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Jau stygos nebeskamba kaip anksčiau, ir balsas kažkoks visai kitoks, dangus nebe toks gražus ir žvaigždes jau kitokios, akys migla aptrauktos nebeieško jau kitu akių, knygos ant stalo sukrautos laukia šeimininko kito, ir net lyjant lietuj nebe taip smagu klausyt kaip lašas į palangę dūžta. Ir nebe tie veidai, ir lupos nebe tos, ne tie keliai kuriais norėjom eiti, ir upės visos nešančios ten pat. Iki ko mes nusiritom, kaip angelai norėję žemės vaisių paragaut, dabar tik žvalgomės aukštyn, į  ten iš kur mes troškom iškeliauti.
Adomas Ievos nesutiko, ir Dievas nieko nesukūrė, nebuvo čia niekada, nebuvo nieko. Ir tik dabar aš pastebėjau, kad ir žvaigždės nebe tos ir kelias lyg ne tas. Nesutiko Adomas Ievos, nesukūrė Dievas nieko, tik suvokimas šovė, gal nušovė, gal peršovė kažką, o mane pagavo jis ir laiko, nepaleidžia, prikausto, kartais karia, o šiuo metu tiesiog eilutėm beria žodžius apie ta nieką, apie tai ko nėra, kas įsivaizduota buvo- Adomas, Ieva, Dievas, gražus dangus ir žvaigždes ryškios.
2012-08-10 18:33
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-08-13 23:19
Janonis Vilnonis
Kodel visas sitas reikalas per Adomus, Ievas? Arba as ne taip minti pagavau =D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą