Rašyk
Eilės (78168)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 23 (3)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Trys minutės išlietos kavos. Semiantis stalą siaubas užpučia žvakes ir dabar pasauly yra tik vienas paviršius, kurį skandina taki tamsa. Apima tokia nežmoniška panika, kad gaisras nesustos ir sudegs kavoj viskas, ką turi. Gelbėtis reikia, daryt kažką. Servetėlėm siurbti naftą, traukt iš kelio ruonius-pieštukus. Susiraminimas kai padėtis jau stabilizuota, bet niekad iki galo nėra aišku, ar pavyks sugrįžt į tą ramybę ir gerbūvį prieš tai. Pasaulis plinta, atsiranda laikas ir laisvė pasisukt, sujudėt. Ir niekad neatsitinka taip, kad kava pagautų pagreitį iš naujo ir imtų plist iš niekur į visas puses, apsemdama stalą, tada grindis, kojas ir paskandintų su visom servetėlėm apgailėtinom. Ir uždust, paskęst yra visiška smulkmena. Chaoso atėjimas yra tai, kas nusmelkia iki ten, kur nesueina.  
2012-08-10 11:39
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-08-10 17:16
Lengvai
aA, aš galvojau, gal vėl ką sudeginot lengvai=] Bet jei sakot visas cielas A6, pasiimu skiautelę atgal.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-08-10 16:40
Kepkel
Lengvai, čia gal ir mažas popieriaus lapelis, bet ne skiautelė. Skiautė suponuoja atplėšimą nuo kažko. Nėra nieko kito. Autonomiška ir baigtinė miniatiūra. 

A6 formato literatūra.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-08-10 16:12
Lengvai
dar viena skiautelė, šypt.

O gerbūvis - negeras žodis, nevartokit jo daugiau;]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-08-10 12:19
Vydė Brėkšta
primena ne vieną įvykį, kai kolegė darbe ant stalo ištėškė kavą. Labai jau matytas vaizdas, ir patikėkit, sugeba ji, bjaurybė, plisti, ypač ten, kur labiausiai negalima :)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą