Rašyk
Eilės (78172)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Blogas komentaras Rodyti?
2012-08-06 23:58
Le Hawk
Patiko man šitas kūrinys dar ir dėl to, kad kaip tik šiandien susipykau su tokiu kolega, su kuriuo visą laiką gana gerai sutardavom. Nežinau, ar ilgam susipykom - gal susitaikysim, o gal dar labiau susiriesim. Sunku numatyti. Šiaip neblogas žmogelis, bet susiriejom dėl smulkmenos. Faktas, kad jis dabar mano akyse atrodo idiotu (aš tikrai nesupratau jo motyvų aprėkti mane), aš jo akyse irgi atrodau idiotu. O kuris iš mūsų idiotas objektyviai žiūrint - aš, ar jis? O gal abu, ar nė vienas? Skirtingi žmonės, interesai, vienas kito nesupratimas, netgi ne tokia nuotaika ir t. t. - ir taip gaunasi, kad "visi idiotai". Aš kasdien matau šimtus idiotų. Mane ko gero ne ką mažiau žmonių irgi palaiko idiotu.

Kodėl rašau antrą komentarą? Todėl, kad norėjau numesti nuorodą į vieną mano senai matytą demotyvaciją, kuri labai tiktų šiai temai. Gaila, bet niekaip jos nerandu. Esmė tokia: Pavaizduota piramidė. Viršūnėje - AŠ. Po manimi - keli protingi žmonės, mąstantys panašiai kaip aš. Paramidės apačia (didžiausia dalis) - visi kiti likę durniai.

Labai geras kūrinys. Man nerealiai patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-08-06 23:38
forehater
Geras. Tikrai geras pasakojimas. Gal kiek autobiografiškai skamba. Kadangi autoriaus dorai nepažįstu, tai negaliu tvirtai sakyti. Tos situacijos už vairo. Nors aš pats pakolkas nevairuoju (tik teisės dulkes renka piniginėj), tą patį miesto šurmulio absurdą gan gerai pažįstu. Išties pasaulyje pilna idiotų. Jeigu visi mąstytų ir elgtųsi protingai, ko gero būtume visi laimingesni, nors esu skaitęs, kad žmogaus gyvenimo trukmė yra susijusiu su jo bukumu t.y. kuo bukesnis, tuo mažiau pariniesi, tuo ilgiau gyveni. Gal visai ir logiška. Bet kuriuo atveju pasakojimas prajuokino. Tik ten ta vieta užkliuvo, kur tie vyrai 'buvo vieniši ta prasme, kad nevedę' - nepagavau kam to reikėjo, ar tai turėjo kažkokią tai reikšmę paaiškinti, kad jie buvo nevedę. O visa kita man patiko. Tikrai. Jaučiasi, kad pradėjai kitaip rašyti. Va dabar iš antro kūrinio tikrai jaučiasi skirtumas. Gerai skaitosi. Gal kiek intrigos daugiau, kančios tame durnių pasaulyje. Aš asmeniškai pakęst negaliu durnių, nors jie mane dažnai ypač darbe lydi. Nepatikėtum su kiek absurdiškų personažų darbe susiduriu. Jie toks puikus įkvėpimo šaltinis, kad apie juos ko gero tikrai ką nors gero parašysiu. Grįžtant prie tavo kūrinio, Svoločiau, džiaugiuosi, kad vėl pradėjau tave skaitinėti. Turiu dabar šiokias tokias atostogas, kol kanalai sugis man. Galiu tau laiko skirti daugiau nei anksčiau skirdavau. Kažkaip pasijutau šiek tiek pats tuo durnium kur vis žadėdavo paskaityt, bet nepaskaitydavo. Ko gero reikės išgerti doxyciklino...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-08-06 23:32
Le Hawk
Vienas toks gerai žinomas XX a. veikėjas pasakė - kuo daugiau pažįstu žmones, tuo labiau myliu šunis. Ir iš savo jaunos perspektyvos galiu pasakyti, kad kuo toliau, tuo dažniau turiu pritarti šiems žodžiams... Gyvenimas moko.

Su žmonėmis sunku. LABAI sunku. Bet be žmonių - neįmanoma. Va tokia dilema.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-08-06 16:37
TomKomPotas
Išsigandau iš pradžių apimties, bet neprailgo - smagiai perskaičiau (:
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-08-06 14:06
twentyFour
du idiotiški klausimai :
kodėl jus vis idiotiškuose svarstymuose -
aplink vieni idiotai
ir
ar --- mylite save šalia jų ar nekenčiate jų šalia savęs
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-08-06 13:54
omnia
Tekstas vienu ir prašosi komentaro, ir jo vengia (ką gi, aš pirmas iš idiotų). Dar pamąstysiu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 26]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą