Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 1 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ryški geltona saulė, pamažu riedėdama į vakarus, nors ir menkai tešildydama kūną, džiugina vien savo buvimu. Akinamai baltas sniegas, uždengęs laukus ir kalvas saldžiai švyti cukrumi. Nebylūs medžiai užsikloję storomis, lyg su „Vaniš“ išbalintomis antklodėmis, ramiai snūduriuoja laukdami parskrendančių paukščių. Iki pavasario dar toli, saldžių sapnų, medžiai. Ežero pakrantėje liūdnai nuleidę galvas būriuojasi pageltę ajerai – pavydi medžiams jų baltų patalų. Vienišas žvejas ežero vidury lėtai linguoja meškerę. Apsidairo ar nieks nemato, gurkšteli samaniukės. Susiraukia – stipri juk. Nekimba, eis tuoj namo. Kažkur tolumoje girdisi džiaugsmingas vaikų krykštavimas. Rogutės, slidės, daug sniego... Miško ramybę trumpam sudrumsčia kirvio šūviai – diedukas kerta eglutę Kalėdoms. Išsigandęs zuikis kaip raketa neria krūman. Sunku jam, tenka laikytis dietos. Ir vėl tyla. Tolumoje rūksta kaminai, nosį kutena aguonų ir mielių kvapas – kepami kūčiukai. Išsitiesiu sniege. Laiko juk apstu. Vakare tyliai sėdės visi prie stalo, bobutė sukalbės „Tėve mūsų“, dalins paplotėlį, šeimyna užkandžiaus, lėtai ragaudama visus dvylika patiekalų. Ankstyvas vaikų sukeltas šurmulys pažadins ramiai snūduriuojantį Kalėdų rytą. Apsnūdusi šeimyna sės pusryčiauti ir su atlaidžia šypsena stebės Kalėdų senelio dovanomis besidžiaugiančiais vaikais. Kažin kas paslaptingo, neįprasto, lyg pasaka. Gera būtų grįžti į vaikystę, į tuos laikus, kai Kūčių vakaro laukimas užgniauždavo kvapą. Šalta. Užsisvajojau. Nusipurtau sniegą, dar syk apsidairau. Norėčiau, kad šis vaizdas kaip galima ilgiau išliktų atminty. Sėdu į automobilį ir  atsargiai, kad neišbaidyčiau kažką kramsnojančio zuikio, patraukiu miestan. Į gelžbetonio, asfalto ir plieno upių karalystę.
2003-11-19 08:46
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 16 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-11-19 12:51
Dūšė
Viskas puiku
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-19 12:11
pigios prekės urmu
kur sniegas???
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-19 11:56
Irna Labokė
Parašyta sklandžiai, tvarkingai.... Tik intrigos jokios, jokio originalaus užkabinimo... Pasiilgau ko? Kalėdų? Ir viskas?  Norėtųsi iš Tamstytės daugiau:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-19 09:47
Juozas Vaičiulevičius
  "Vaniš" reklama... Kas tau už tai sumokės? O šiaip, nieko naujo su tom šventėm, nes dažniausiai jos nevertos lūkesčių...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-19 09:23
pasiu
nostalgija
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-19 09:13
anonimuss
romantishka ir grazu
:]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-19 09:11
Muzi
Ou. Kalėdos gerai. Gerai Kalėdos. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą