Netiesa, kad Pamišęs poetas liūdesio pilnas. Netiesa,
Kad jis žiūri į užmirštą amžių, kad marmena kažką,
Kad seilėjasi rožėmis, ant rožių į rožes ir rožas, netiesa.
Vienintelė tiesa iš to, kas buvo pasakyta M. M. yra ta,
Kad jis mato grožį, kad mato jį net išbadytomis akimis,
Net numirėlių mieste, net ant kaulų graviūromis jis mato grožį,
Nebematydamas savo akių ir lyg nepajutęs kas atsitiko jis mato.
Mato, nes tas grožis yra visur ir jo vardas – poezija.
ir tai yra vienintelis jo pamišimas. Pamišusio poeto vienintelis pamišimas,
Kurio kartais meldžiama ir laukiama, kuriuo reikia užkalbėti būsimus berniukus,
Nes mergaitėms - rečiau pasitaiko. Bet ne – vis tiek nepadės,
Nes tai yra genas, neatrastas ir neapčiuopiamas, atrofija, nenuspėjama, neužkeikiama.
Tiesiog – jis turi visas galimybes tapti Pamišusiu poetu, arba ne. Ir pamažu tampa.
Arba ne. Taip, lašelis melancholijos išsilaikantis veide ir poširdžiuose nenunykstančiai
Tai būdinga. Bet jam nereikia žiūrėti, nereikia, nes jis vaikšto tenai nuolatos,
Po užmirštą amžių, po amžius į priekį ir atgal, po nykstančią Ofeliją.
Ir taip – Ofelija jam yra naudinga, netgi būtina, nes pamišimas neleidžia
Įsitverti čiauptuvais pasaulio tiek, kad nenuslystų genamas,
Anubio gyslų plačių velkamas nebūtų nutemptas į pragarus,
Kuriuose nėra poezijos ir mirties, kuriuose nebebūna
Pamišusių poetų melancholiško žvilgsnio saldumo.
Ir taip – forelės jam reikalingos, taip pat jis turi aplipti jomis kartais
Ir nuolatos iki.. Jis turi mylėtis su jomis tarp česnakų žiedkočių,
Bet ne per daug atiduodamas ar išmainydamas į tai savąjį Pamišimą.
Iki vieną dieną išmoks pakilti iki Žvaigždžuvės ir jo Pamišimas bus įgalintas.
Niekas tada nebegalės jo atimti, nei forelės, nei Ofelija, sunyksianti dieną
Prieš jam numirštant. Viskas taps įgalinta ir jo Pamišimas žvaigždžuviškai žydės
Visur – žolėje giliausioje ir giliausiam danguj, kaip ankščiau, tik tiek,
Kad jis taps įgalintu amžiams, jam atsivers jau kitas, poezijos visiškai perimtas pasaulis.
O šiame, tarpe mūsų, poezijos jūroje pliuškenasi Upėtakiai gražūs, jo pagrindas,
Dar vienas kitas Pamišęs poetas, reta retenybė ir pakraščių tuntai,
Tumulai grafomanijos dumblo, bet viskas yra šventa. Nes taip užrašė Kiškelis,
Nabagėlis Dievo apimtuose metuose, kada siautėjo potvyniai ir žuvys.
Kilgoras_Trautas kai ką pasakė. nuo savęs-spekuliacija ofelijomis, post modernu minėti mirtį mirtį mirtį bet ką lytinius organus bet ką.
stop. nesu kitkutis, todėl nemalsiu niekų. dvi paskutinės eilutės yra pašventintos. vistik įspūdingas nelogiškas srautas. kaip už grafomaniją, kitkuti, manau esate vertas trijų ofelijų.
Ačiū Dievui, nors kūryba be tu ts ts ts...Niekaip nesuvedu galų, kas čia "do" rašymo maniera? Ar taip dabar "krūta"?
Kai perskaičiau žmogiškai sukurptą tekstą, net atsidusau, kad Plogats Kitkits Nuotstaputsits yra visiškai normalus, apsiskaitęs ir vietoje "išmėtantis" savo intelektualinius perliukus (na bent jau tą galima spręsti iš kūrybos).
jis mato grožį, kad mato jį net išbadytomis akimis,
Net numirėlių mieste, net ant kaulų graviūromis jis mato grožį,
Nebematydamas savo akių ir lyg nepajutęs kas atsitiko jis mato.
Mato, nes tas grožis yra visur ir jo vardas – poezija.
ir tai yra vienintelis jo pamišimas.
Kilgorats puvo pamanęts, kad ats poetats, HO HO HO! gerai, kad ats jį ir atjungiau tsu tsitokiats manymaits apie Kitkį, tik pamanyk - poetats! Prunktst.
išmesčiau visus kad, bet, lyg ir netiesa, bo skaityti neįmanoma. šiaip bendrai paėmus :) "čia neva kažko esama", bet tai nėra taip, tikslu yra čia kažko buvo ir net ne čia o visai kitur ir kitame autoriuje bei musiet "praeityje". tiesa sakant nemanau, kad reikėtų priminti jog poezija yra tai kas lieka atmetus viską nereikalinga. šiaip ar taip, tobulėjimui RYBŲ nėra. šešiukė kaip pasakytų gerbiamas profesorius.