Rašyk
Eilės (78076)
Fantastika (2303)
Esė (1552)
Proza (10905)
Vaikams (2710)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Jaunasis Šiang Syh buvo visą savo širdį atidavęs nuostabiajai Pei Pan, dėl jos jis akojo savo turtus, sveikatą ir įsitikinimus, dėl jos jis galėjo ir kalnus nuversti... Būdamas šalia jos, jis jautė neapsakomą laimę ir džiaugsmą, pajutęs laimės skonį jis tapo kitu žmogumi, dėl jos jis pasižadėjo sau daugiau nieko niekada nežudyti...
  Tačiau prasidėjo karas... Jis atsisakė vykti į karą, nes norėjo likti su Pei pan, bet teisingasis valdovas paliepė jam vykti į mūšį, o jei Šiang Syh atsisakysęs, jo meilei  Pei pan, grėsė mirtis... Valdovas labai mylėjo ištikimąjį Šiang Syh, ir neketino skriausti jo meilės, tačiau tik taip jis galėjo priversti vieną geriausių savo karių vykti į kovą. Žinoma, Šiang Syh iškeliavo ir nors jam reikėjo išsduoti savo įsitikinimus, meilės dėl jų jis tikrai nebūtų aukojęs...
  Mūšyje, jis buvo ypač gailestingas, nes švelniai širdį glostantis jausmas, neleido jam žudyti. Tačiau jis kovėsi gan prastai, nes jo akis buvo aptemdęs Pei Pan veidas, o ausis – jos balsas... Jo judesiai buvo netikslūs ir neapgalvoti, bet nors blogiau nei gali, jis kovojo geriau už daugelį kitų karių...
  Jo nugalėjėtas priešų generolas, prisiekė jam atkeršyti, bet Šiang Syh vis vien nežudė priešo, nes ne tai jam rūpėjo, jis nenorėjo aukų, nors šis buvo nusipelnęs mirties Šiang buvo gailestingas, jis atsisakė teisti...
  Kelionėje namo Šiang Syh užtruko labai ilgai, todėl tasai keršto troškimo apsėstas priešų generolas, pirmasis pasiekė Pei Pan ir šią nužudė...
  Pasiekęs namus Šiang Suh sužinojo, kad jo meilė nebegyva, ir pajutęs neapasakomą skausmą širdyje, išvyko. Metus atsiskyręs klajojo, girdėdamas pragarišką tuščios sielos vaitojimą, jo galvoje pynėsi Pei pan juokas ir Valdovo grasinimas nužudyti Pei Pan, jei Šiang nevyks į mūšį...
  Grįžęs iš klajonių, pagiežos, įniršio, skausmo ir nevilties pripildyta širdimi, jis prisiekė užmušti savo valdovą.
  Negirdėdamas gailesčio maldaujančių aimanų, jis su nepaprasta jėga prasibrovė iki nekaltojo valdovo, mirtinais kirčiais jis ištaškė visą armiją vyrų, anksčiau buvusių jo draugais, nesigailėjo nei vieno. Valdovą jis sukapojo į gabalus, nejausdamas nieko, ir  visas apipiltas jo krauju, pajuto neapsakomą įniršio suteiktą malonumą.
  Sužinojęs, kas iš tiesų nužudė jo mylimąją, jis pajuto, kaip neapykanta sau, Pei pan ir pačiam meilės jausmui, priešininkui ir visam, kas gyva, sukelia amžiną neužgesinamą įniršį, o šis suteikia jam neįveikiamos jėgos...
  Nuo tada jis pasikeitė savo vardą į Tsan Kvu ir iškeliavo ieškoti kraujo, kurio praliejimas, suteikia jam galios ir svarbiausia nuslopina pragarišką tuščios sielos aimanavimą...
2003-11-18 16:40
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 14 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-23 18:24
tesa
samurajus ir meile
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-22 22:54
heroinas
gerai ;) apie meilę
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-22 18:18
Tylinti
Idomus kurinys,taciau be tokio "cinkelio".Na nemoku paaiskinti.Kaip manai ar blogai myleti?Ir ar is vis reikalinga meile jei ji nieko gero neatnesa?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-19 21:29
IcEteAtE
Nors ir pykstu, bet turiu pasakyti, kad grazu, net labai, bet vistiek pykstu :)))) :ppppppppppppppp
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-19 16:41
aslis
puolęs karys... o gal pasitaisęs?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-18 21:23
Ninja Tune Fenhir
Čia "7karių" tęsinys:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-18 18:45
melagis
romantistinio laikotarpio stiliaus istorijos kronika. idomu: tikra ar pramanyta?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-18 17:28
šria
Gyvenimo ironija.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą