Rašyk
Eilės (78151)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 20 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kartais reikia pasijusti tuščiam... išsikvėpusiam.
Girdėdamas krentančių lapų šlamesį... matydamas lašus ant stiklo... juntu... ne vien tik kuždesį iš savo pasaulio...
Tu galvoji užtenka regėti žvaigždėta dangų... jausti kūno artumą? Galvoji, kad būti pasitenkinusiam, tai tas pats, kas būti laimingam?
O kaip gi kitaip?
Tu galvoji užtenka vien tik žinoti, jog elgiesi gerai, stengiesi valdytis, jausti ribas...
Nepervargsti?
Tu galvoji būti “protingam”, nutylėti savo nuomonę... nusileisti yra teisinga?
Taip! Be abejo!
Abejonėms negalima palikti vietos... jos sugriauna ateitį, neleidžia vystytis, įspraudžia į rėmus...
Kas visa tą sakė

Siekti šiokio tokio tobulumo!

Sau meluoti, nenuodėmingai šypsotis, teikti satisfakcijos užuominų fragmentams tėra tik dalis iškreipto ir denatūruoto sakralinio morfinizmo.
Išplaukti į vandenis, kurie teka tik į vieną vietą... daugelio intencija... ”Nebuvimas” dvasios esaties, esamoje plotmėje, makabriškas ir nepakeliamai miglotas... ir tai nereiškia jog plaukiama! Galima turėti tik idėją!
Bet ar idealizmas mus išgelbės?
Visa ko turėjimas apsiverčia... laikas tampa stabilus. O siekis? Kas jis? Norų išraiška laike?
Sako: “viskas priklauso nuo žmogaus norų... nuo jų viskas prasideda”
Visada leidžiama suprasti...
Iš dalies visi yra teisūs, bet teisybė yra slidus kelias, kuriuo eidamas susilaužai ne vieną kaulą. Tada užvaldo desperacija. Be jos nebūtu teisybės. Savo ruožtu be teisybės nebūtų ir intencijos...
Ir visgi, koks nuostabus ir pasakiškas materialusis pasaulis!
Vardan Dievo Tėvo....
Visi norime būti laimingais, būti suprastais, mylimais... Beveik visi iš mūsų tarpo savo jaunas dienas pašvenčiame linksmybėms, brandų amžių – apmąstymams ir karjerai, senatvę – apgailestavimui ir niurzgėjimui...
Kokie mes esame teisingi! Norime ir siekiame “gero” savo artimui, draugui, bendradarbiui, o spyris į užpakalį būna kaip tik iš labiausiai mylimo mums asmens.... Paradoksalu ir tai, jog kuo labiau jį myli, tuo smagesnis spyris!
Dieną pradedam vis naujomis, pusiau įgyvendinamomis iliuzijomis... tikimės...
Pasižiūrėję pro pirštus ir išgėrę eilinį puodeli kavos, ar eilinį bokalą alaus miesto kavinėje, norime į viską spjauti ir išvažiuoti... Kitą savaitę norime grįžti... bandyti iš naujo... tikėti... mylėti...
Normalu būti žmogumi! Kentėti, jausti apmaudą, mylėti ir svajoti, normalu gyventi tą gyvenimą, iš kurio kažko tikiesi... gyventi ir džiaugtis tuo, kad gali būti savimi...
2003-11-18 16:35
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 18 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-14 14:42
Ieskantis Zmogus
banalu.amen.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-12 20:41
Huomenta
apsiverkiau net.. kazkaip labai atitinka mano nudiena...

penki
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-19 12:14
Irna Labokė
Na taip... esė...
'Visi norime būti laimingais, būti suprastais, mylimais... ' - laimingi, suprasti, mylimi..... :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-18 21:44
Krimsterijos
Taip. Gal tai ir tiesa. Bet atmieshta sentimentaliu stilium, daugybe daugtashkiu-klaustuku-shauktuku ispudzio nedaro.
dienorashcio lygio.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-18 17:37
šria
"Norime ir siekiame “gero” savo artimui, draugui, bendradarbiui, o spyris į užpakalį būna kaip tik iš labiausiai mylimo mums asmens...." Kas sake,kad darydami geri jis mums atsipirks tuo paciu?Vargu.Tuo jau pradedu nebetiketi. Kurinys saunus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-18 16:55
India Spindesienė
kaip gerai, kad esu ish tu, kurie pirma padaro, po to - pagalvoja..
echchch... gera gyventi ir teatleidzia man... kas??? tie, kurie nuteise mane... jau. nes ash ka? triju pirshtu kombinacija. teisejams.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą