Rašyk
Eilės (78182)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10912)
Vaikams (2716)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Po minutės pasaulis pasikeis. Bet kolkas viskas taip pat. Balkonuose džiūsta skalbinai ir cypia išvaryti šunys. Saulė piktai degina paskutines gėles prie savivladybės, o gatvių laistymo mašina taško iš bažnyčios grįžtančius krikščionis. Centriniam stadione vartininkas praleidžia įvartį ir aikštę užlieja gražiausias pasaulyje garsas - beribis minios džiaugsmas. Jonas išmeta pro langą televizorių ir verkia glausdamas prie skruosto alaus butelį. Po minutės pasaulis pasikeis, bet jis to dar nežino. Išdžiūvusiuose fontanuose liūdnai vaikštinėja antys ir laukia kažko naujo.
2012-05-13 14:21
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-05-14 07:53
Lengvai
Tik tas akimirkas irgi reikia plėsti. Dabar kaip atskiri karpiniai išmėtyti per kambarį, dar nesuklijuoti į koliažą: nors atskirai paėmus kiekvieną - lyg ir nieko, bet taip kartu sumetus be jungamojo audinio - nedera tarpusavyje.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-05-13 17:10
Laukinė Obelis
Labai gerai užfiksuotos akimirkos, parodančios autorės taiklumą, bet to anaiptol nepakanka prozos kūriniui. Šių kelių sakinių negalima pavadinti net pradžios pradžia.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą