Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Melynuke Melynuke

Laisvieji ir Kaliniai. Pradžių pradžia

Šis kūrinys matomas tik autoriaus namuose


... apie orą, vakarykščias žinias ir šios dienos laikraščius diskutuoja Laisvieji. Kaliniai tuo metu laukia vėlyvų pusryčių, dažniausiai beskonės košės ir už nuodėmę saldesnio gėrimo. Vieniems tai atneša savo rūpesčių kamuojamos dirbtinai besišypsančios moterėlės, kiti, palūkuriuoja pusvalandį ir galiausiai suvokia, kad teks į virtuvę pėdint patiems. Kvatoja iš banalių juokelių, mesteli flirto arba sarkazmo repliką ir prisipila dar vieną puodelį juodumo Laisvieji. Kaliniai, tie naminiai, baigia trinti košes, šluostyti apskretusius užpakalius ir nosis, gurkšteli vakarykštės arbatos, kuri iš tiesų jau prieš porą dienų nustojo būti arbata. \'Aš dabar kaip tik esu... pagalvojau gal tau ko nors... aš vakarop būsiu... \'-telefonu čiauška Laisvieji. Ir nieko įmantresnio nesugalvoja Kaliniai, kaip antai paprašyti popieriaus ne rašymui ir pieno, ne karvės ir net ne ožkos. Vakarop, o kad jau vakaras Kaliniams pasako laikrodis ir televizorius, nes užuolaidų taip ir nebuvo kada praskleisti, sugrįžta Laisvieji. Orūs, pergalingai žengiantys gladiatoriai, nugalėtojai. Vargas tam Kaliniui, kuris nebėgs greičiau už medžioklinį šunį prie šeimininko kojų, nečiups jo batų ir neglostys jo blauzdų vizginama uodega. Jei nori, dabar Kalinys turi pasirinkimą, gali išgirsti epą apie didvyrio dieną, kol neš stalan šernieną ir midaus ąsočius. O jei nenori. Nenori? Nėra tokio atsakymo, taigi dėkui, kad pasirinkote pirmąjį variantą. Sumigdęs palikuonius, lėtai slinks link lovos Kalinys žiūrėdamas žemėn, kad beeidamas galėtų surinkti pergalės trupinius ir kovos apdarus, ir tikėsis. Tikėsis, kad gladiatoriaus kova buvo tokia sunki, kad jis apkabinęs patalus pereina nuo antro sapno prie trečio. Kad ir Kalinys turės laiko pravert langą į žvarbią laisvę ir nors pauostyt kaip kvepia, kažkada turėtas gyvenimas.
2012-04-18 10:53
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-04-18 23:58
Aurimaz
Silpnai. Jeigu mintis ir buvo, raiškos būdas ją pribaigė antru šūviu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-04-18 20:12
Laukinė Obelis
Ar teisingai supratau, kad čia apie šeimos santykius? Mintis pažįstama, bet kai šitaip be giliau išjaustų pagrindimų, atrodo per daug grubiai, net, sakyčiau, įžūliai.
Kalbėjimo būdas lengvas, natūralus.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą