Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tėve šap šip šip šop šip šap šap....

  Tas šnabždėjimas sklido iš visų pašalių ir skverbėsi į visas mano kūno kerteles. Vienas kitas maldos žodis atsimušdavo į ausų būgnelius, virsdavo šnypštimu ir sudegdavo altoriaus  žvakių liepsnose. Marmuriniai senolių veidai mirko prieblandoje. Lūpos krutėjo, krutėjo, krutėjo. Tos pačios lūpos, kurios už bažnyčios durų užkalbėdavo, keikdavo, prakeikdavo. Ir dabar tai atrodė kaip užkalbėjimas. Kiekvienos marmurinės skulptūros rankose atsirado po žvakę. Įsiplieskė šventa ugnis. Ėmė liepsnoti skaros. Ugnies atšvaitai kopė į palubę, raitėsi kaip gyvatės ir susiliejo į brėkštančio ryto raudonį. Prisikėlė. Priskėlė rytas. Tik rytas.
Smilkalai kuteno šnerves. Pro tirštą rūką mačiau save. Negyvą. Apklotą skiedrom ir pjuvenom. Girioj be medžių. Paskutinį nukirto. Iš dvikamienės liepos dvasią išvijo kaip šunį. Susmilkė. Liekanas sutrynė į miltus ir apibėrė mano kūną. Iš pelenų į pelenus.
  Tėve mūsų, nušluok pelenus, skiedras ir pjuvenas nuo mano kūno. Sunku. Baisiai sunku visu kūnų laikyti dvikamienę liepą, nors ir pelenais pavirtusią. Paskutinę liepą.
  Tėve mūsų, ar prisimeni tą karštą liepą pasirodžiusį  juodą varniuką, negalėjusį paskristi? Tada jis tupėjo ant tavo peties. Išsigandęs leido keistus garsus. Gal tada jis tave ir mane prakeikė, užbūrė.
  Tėve mūsų, sakei, kad pradžioje buvo žodis. Nesakei visos tiesos. Pradžioje buvo burtažodis.
  Tėve mūsų, paskendai. Taurėje vyno. Paskutinėje vakarienėje. Raudonyje. Amžių užmarštyje. Gyvenime.
  Tėve mūsų, man metų metus kuždėjo į ausį nesekti tavimi, neiti tais pačiais klaidžiais, vos vos pramintais krūmynų takeliais, nebūti tavo apaštalu.  Nebūti.
  Tėve mūsų, aš nepajėgiu sekti tavimi. Tu prisikeli tik kartą per metus ir miršti vėl. Aš gyvenu.
  Tėve mūsų, šiandien ir aš miriau. Šiandien tu neprisikėlei.
 
  Kirie, eleison... Aukštyn širdis...

Migla nejučia išsisklaidė. Užgeso paskutinė žvakė. Marmurinės skulptūros atgijo. Ėmė krutėti, rangytis ir šliaužti prie vartų į pasaulį. Ir pasklido skėriai po bažnyčios šventorių. Aš stovėjau ant slenksčio. Pakėliau akis aukštyn į dangų. Saulė kilo iš kruvinų patalų. Išskalbsiu. Dieve mano, tau  iš skalbinių pasiūsiu baltas įkapes. Dieve.  Tėve. Tėtuk. Mano tėveli. Atleisk. Pasigailėk.
2012-04-16 00:45
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-06-02 22:20
Silvanas
gilus.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-05-06 14:02
Laukucis
Ačiū.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-04-16 16:39
Gitana Siauliene
nuoširdus, mane palietė stipriai
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą