Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Nepasakysiu, kelinta diena tada buvo...  Bijau, jog tai tik mano pačios iliuzija, tačiau tikrai prisimenu, jog tą rytą katinas  kniaukė, norėdamas atidaryti balkono duris. Čia ir sustoju, nedrįsdama pasakoti toliau, nes dar pamanysite, jog išprotėjau. Vis dėlto,  norite – tikėkite, norite – ne, bet pravėrusi užuolaidas,  pamačiau moteriškę, vaikštančią miesto stogais ir rankose laikančią didelį akvarelinį teptuką.  Ji purtė pirmąjį sniegą iš palto kišenių ir mėlynais dažais spalvino vėlyvą rudens dangų . Ji sukosi, šoko ir džiūgavo, nutapiusi speigą ir atnešusi žiemą.

Net ir dabar, po daugelio metų, aš vis dar matau mėlynas pėdutes ant banko stogų. Na, o katinas...
2012-04-14 14:38
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 8 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-04-16 16:33
Laukinė Obelis
"Čia ir sustoju, nedrįsdama pasakoti toliau, nes dar pamanysite, jog išprotėjau. Vis dėlto..."
Kam šitaip žaisti su skaitytoju? Arba rašom, arba ne, ypač, kai tokia čia miniatiūra ir kiekvienas žodis turėtų būti pasvertas bei atmatuotas.
O apie tą moteriškę galėtumėte visą pasaką parašyti, jei tik panorėtumėte. Ir žmonės skaitytų susidomėję. O dabar gi, pati matote...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-04-15 20:35
vilnelė vėl
1
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-04-14 23:14
Aurimaz
Trumpiau jau tikriausiai nebuvo įmanoma?
Vakar patamsy mačiau kažkokį trijų metrų aukščio diedą, vėžlinėjantį arimais po mano teritoriją. Akys spindėjo raudonai, o kai pamatė, kad į jį žiūriu, baisingai išsižiojo ir... toliau neprisimenu. Ir va tokių trumpų istorijėlių aš tau galiu nors ir kas valandą papilstyt.
Tačiau kas iš to?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą