Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 24 (4)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Jeigu kartais vėjas nutyla ir nebėra garsų, ir tyla tarsi patalas užkloja namus ir jautiesi tarsi miręs, tada būna liūdna. Liūdna, nes nebėra kas atitrauktų nuo liūdnų minčių bandančių suryti sielą, sudraskyti ir išbarstyti ant kilimo tarsi pelenus. Tokiomis dienomis bandau įsivaizduoti tave: tavo rankas, tavo šypseną... Tavo veido nebandau įsivaizduoti, nes jis man kiekvienąkart naujas ir nepažintas. Aš negaliu tavęs pažinti... Norėčiau, kad vėjas pūstų visąlaik ir blaškytų mintis kaip blaško debesis ir lietaus lašus ant stiklo... Bėgau nuo savęs, bėgau nuo tavęs, nuo minčių apie tave, bet nepabėgau. Tylumoje prisimenu tik tave. Šurmulyje prisimenu tik tave. Bet laikas baigiasi... Žvakės užgęsta ir tamsa užkloja tylą. Viskas idealiai ramu. Tada mintys klaidžioja kažkur svajose, toli toli nuo kambario, nuo namo, nuo miesto. Kažkur aukštai, kur susitinka sielos: mano ir tavo. Mano ir tavo mintys pinasi ir nebėra aišku kas iliuzija, o kas tiesa. Tai tik muzika. Dieviškosios šviesos nušviesti plevename it plaštakės. Mirties čia nėra, kaip nėra ir laiko, bet žemė, žmonės ir gyvenimas traukia žemyn tarsi pelkės dumblas sugavęs tave savo gniaužtais ir traukiantis žemyn į gelmes. Bet ta šviesa... Joje matau tavo šešėlį, tavo veido šešėlį... Mes tai priartėjame vienas prie kito, tai nutolstame tarsi dvi saulės spindulio nušviestos dulkelės ugniniame šokyje. Krentu žemyn... atgal nuo šviesos į tamsą... Bet viduje išlieka mažytė, mažytė kibirkštėlė, leidžianti surasti kelią gyvenime ir traukianti atgal į didžiąją šviesą. Kartą užsikrėtęs šviesa, negali nustoti jos mylėti, kad ir kiek purvo tave suptų. Todėl aš ieškau. Ko ieškau? Tikriausiai tos šviesos atspindžio tavo plaukuose, kad galėtume vėl kartu šokti didžiojoje šviesoje...
2012-03-06 20:27
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-03-08 20:10
KarštaKošė
Dienoraštis. Gal šimtas tokių tą patį vakarą buvo parašyta
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą