Rašyk
Eilės (78157)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Pasiilgau. Atsimeni sakei aš mis pasaulis. Ne neesu. Gal busiu bet abejoju. Per žema. Nemanau kad nuvyliau nes daug kam patinku ir pagal mane esu ganėtinai simpatiska, pameni kaip sakei kad lauksi tos minutes kai mano tevas geresis manimi. jis gerisi gaila kad nesulaukei.. o tomas is kurio sakei nieko nebus bet bus bus tik sesiolika o jau dirba. mane praaugo, pasiilgau jo, bet kai maciau paskutini karta vyras ir labai didziujuos juom manau kad ir tu didziuotumejs. neispildziau dvieju tavo pazadu. nebezinau ar esu gera anuke, kad nepasimeiau tavo rubu kurie dabar tajp i madas atejo ir tu sakei kad jie man taip tiks ir kad leidau nauriui tavo sunui iejt i tavo namus. sakei kad grabe apsiversi jej ji pamatysi, pajausi., tikrai stengiaus gal mazai ir dauguma pastangu buvo tik mintimis. mes taves taves pasiilgom ir kas man skaudziausia kad buvau lietuvoi o net nesugebejau aplankyti tavo kapo, net nesugebejau ten padet geliu ar nukrinkti piktzoles. zinau kad ir mamyte taves pasiilgo. verkia vargsele naktim del visko gyvenimas sunkus bet pamenu kajp begdavo skustis pas tave kajp as begu pas ja o dabar taves nebebera ir tevelio.. kartais jauciu kad turiu ta sakoma angela sarga nors ir esu nekrikstyta bet meldziuos meldziuos uz mama uz tetcius uz broli ir uz jus kurie jus esat danguje ir labai atsiprasau kad nepadejau geliu. as niekada jusu nepamirsiu. Atrodo kad tik katik buvo o išties labai senai. Man atrodo kad dabar tu i mane ziuri. gal didziujies o gal verki. gal stovi salia o gal kazkur vienisa.
2012-02-22 06:15
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 2 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-02-22 21:39
Susirinkimas
Tavo vardas Beraštė
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-02-22 06:56
nusibodogalvotvarda
nera 43 todel kad gyvenau ten ir pasiklydau
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą