Rašyk
Eilės (78315)
Fantastika (2312)
Esė (1552)
Proza (10948)
Vaikams (2720)
Slam (81)
English (1196)
Po polsku (373)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Sveika,
Seniai tau rašiau. Kodėl? Aš filosofas - štai kur mano atsakymas. Dienų dienas sėdžiu prie lango ir stebeilinu į tolį. Langas purvinas - nevalytas nuo atsikraustymo čia: vos vos įžiūriu medžių kontūrus, kurie esti visai arti - kelios minutės kelio ir aš jau galiu būt prie miško, galiu turėti rankoje gyvenimo užbaigėją, bet neturiu, bent jau ne šį kartą, kas galėtų pabaigti mano kančias. Aš sėdžiu prie lango, nešvaraus lango. Pluksna brėžia per lapą, kuris bus skirtas tau. Taip, mano brangenybe, aš vis dar rašau su plunksna bei vis dar rašalo „rašytojai“ perku Džimo parduotuvėje. 
Tai pirmas mano laiškas, kurį rašau tau asmeniškai. Tikriausiai, tai turėjau padaryti daug seniau, kai dar mano rankos netapo susiraukšlėjusios bei mano šypsena dar kerėjo vietines gražuoles. Atsakymo nesitikiu, žinau jo nesulauksiu, bet tikiuosi, jog mano raštą perskaitysi, jį keiksi ir išmesi, bet gavus kitą tu vėl imsi voką į rankas, atplėši ir skaitysi, o po to vėl keiksi rašytoją, t. y. mane ir išmesi mano nebylius žodžius.
Spėliojimas, mąstymas, stengimasis suprast, kodėl pradėjau rašyt, tavęs neatves prie atsakymo ir ne  dėl to, jog jis klaidingas, o todėl, jog jo nėra ir manęs jau nebėra, todėl tu ir skaitai mano laiškus, dukra.
2012-02-09 11:44
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-02-09 17:49
begemotas_
Dienų dienas sėdžiu prie lango ir stebeilinu į tolį.

ir jau filosofas? gal.

ar reikalingas tas peršokimas kai pasakojama nuo ''aš'' ir nuo ''plunksna''? trumpas juk tekstas, vertėtų pasakot nuo vieno kažkurio.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-02-09 14:39
Laukinė Obelis
Kaip galima įvertinti, ar istorija sudomina, jei jos dar nėra? Kaip sakiau, čia įdomiai įvedama į pasakojimą, bet ar jis bus geras, net numanyti neįmanoma. Juolab, jei tai dar net nėra parašyta.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-02-09 13:47
kaip_prasminga
labai gera įžanga, parašyk dar 400 psl. ir įkelk čia.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-02-09 13:43
Lyo
Lyo
Dėl taisymo, tai reiktu žinoti kas nepatiko, o tada jau būtų galima žiūrėti ką keist.
Trumpas, taip. Įžanga kožkia ištikro čia tebūtų į pagrindinį įvykių sukurį, bet neverta kurti ilgos rašliavos jei net įžanga niekieno akies nepatrauktu. Pasižiūrėsiu, kaip vertinimai ir komentarai, o tada jau imsiuos darbo arba tinginystės.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-02-09 13:13
kaip_prasminga
Aš filosofas - štai kur mano komentaras.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-02-09 12:16
Laukinė Obelis
Taip, aiški užuomina, kad galima tikėtis įdomios istorijos, bet tik užuomina. Kad skaitytojas pasimėgautų, reikėtų daugiau.
Ypač paskutinis žodis (kreipinys) pažadina susidomėjimą, bent jau man.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-02-09 11:58
Ana su pynėse
Idėja gera, bet taisytinas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą