Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Fiksuojam laiką… 02: 25, taip! Lygiai pataikiau kaip keitėsi skaičiai. Keista, bet dėl to labai smagiai pasijaučiau.
Tai va nei rytas, nei vakaras, o minčių kaip visad nei daug nei mažai. Tiksliau viena, bet ir taip nesuprantu kokia. Fustracija kažkokia. Pasigavau minties vėžį. Kada ar kur tai įvyko, nežinau. Nuo tuoleto sėdynės užsikrečiau ja ar troleibuse, taip pat nežinau. Neklausk manęs, kad ir pasakoju, tai savo noru. Dažnai nusišneku, o po to verkiu, kad nusišnekėjau, tada vėl nusišneku, nes verkiau, o tada jau rėkiu, nes nesąmonė seka nesąmonę. Nukrypau nuo temos. Todėl turbūt, nes akys kreivos, kaip manekenės kojos, kaip visuomenė, kurioje privalu man būt. Norėčiau spjaut tau į veidą, nes tu durnas. Negalima, man sako, elgtis taip. Nebespjaudau… tik per balkoną su viltimi, kad netyčia pataikysiu ant ko nors. Kartais dar liežuvį rodau, nes baisiai linksma ir durną vaidinu, nes… irgi linksma. Šypsausi, bet rodau tik dantenas, nes dantys neišbalinti. Neišsibalinau, nes babkių nėra, o sako dar ir šikna tuoj privalės būt balta. Tie žmonės baisiai užknisa, prigalvoja bereikalingų čia madų, dabar net šiknos be gėdos jausmo rodyt negaliu.
2012-01-27 04:25
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 1 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-02-10 00:39
rugiuosee
Sąmoningas, tik truputį šlubas. Paskutinis sakinys ir pati bendra idėja žiauriai gera, tik sakau, ne visi žodžiai susiderinę tad vietom kliurka gaunasi, bet einama link gėrio. Sėkmės :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-02-06 13:11
diana_e28
nesamoningas...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-27 04:32
Jonas Urtė
oiiiiiiiiii... ne čia pataikiau! Poparaliais!
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą