Rašyk
Eilės (78095)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







... skausmas širdį plėšo į keturias dalis: savanaudiškumas, beprotystė, geismas ir aukojimasis. Mes kažkokie atskiri - visi. Kiekvienas sau. Liga. Iš to gimsta žodžiai, garsai, spalvos, nauja žmonių rūšis. Išsigimėliai kuria naują pasaulį, o seną sudegina. Marionetės. Vaidinam, kad nevaidinam. Tikim tuo ir todėl kenčiam, todėl širdis plyšta. Pasrūva krauju, aptemsta akyse. Tada nieko nenori, visko gana. Miršti ir išnyksti, nieko nepalieki, virsti vaiduokliu, kurio niekas nebijo, nes nežino, kad toks yra. Skrendi virš savęs, matai kalnus ir jų viršūnes, skrieji toliau, nes dabar esi aukščiau jų. Niekad nenurimsti, visada esi apviltas savo fantazijos; nereikia duoti jai laisvės, nes tada ji tave sudraskys į gabalus ir nieko nebeliks iš tavęs, net vaiduoklio nebebus; amžiams pranyksi visose matmenyse ir dimensijose. Bet tai nesvarbu, nes jau ir taip esi ten kur tavęs nėra. Viskas niekai, nes tau nusispjauti į kitus, tu jautiesi virš jų ir todėl tu kvailas, savo vidiniame pasaulį paskendęs mažas niekšelis su raudona buratino nosimi. Keista ir nepatikima logika nuo kurios vemti verčia. Apskritai tai kliedesiai, net baugu. Bet rašyti maga. Grafomaniška, bet nuramina. Leisiu veikti rankai ir vidiniam demonui - marsiečiui. Leidžiu mintims lietis laisvai, o tada šį tą pakeičiu perrašant į PC. Rašau juodu parkeriu su pelikano juodu rašalu, o tada einu ieškoti klaviatūros ir skelbiu į rasyk. lt, nes ten sėdi tokie patys savo paties anti-herojai. Jie mane supras, tarp jų jaučiuosi saugus, nors ir daug kas pasislėpę po savo slapyvardžiais mindžikuoja nepajudėdami iš vietos, paskendę savo ir kitų žodžių stichijoje, keistų minčių sraute. Aš taip kuriu: ekspromtu, tuo pačiu metu kai mintis ir rašymo priemonė sutampa ir virsta vienu kūnu - tikra magija. Meditacija su rašymo priemone ir mintimis! Meditatyvus rašymas - naujas būdas užsidirbti iš patiklių ir naivių žmogelių. Reikia skelbti žinią mano Broliai: rašykite ir tatai kramtykite po 30 kartų ir tada kaip karvės ant pievutės virškinkite kol speniai jums neišdžius nuo močiutės šiltų rankų tampymo...
2011-12-08 13:22
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 4 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2022-03-30 00:30
Passchendaele
5
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą