Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 1 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-15 09:38
Sigitas Siudika
tos bailės tikros? dėl vaikų. kas gali nusipelnyti?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-14 18:15
Sigitas Siudika
dek psichiatrinių tai būkite atsargi: ar tik ne mums reikės į tas ligonines lįsti. arba vaikai mus ten sukiš. taip kad ne peršokus - nesakyk, neuzdaryta - neverk, vaikas nesiženyja - žiūrėk savo. ieškok rankos sau ne kitam.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-14 18:11
Sigitas Siudika
mes jau šiandien turim pasakyti ar vaikai sukurs šeimas?  turim??? galim? ar galim žiūrėdami į besitrinančius laiptinėse vaikus pasakyti ar jie sukurs šeimas ar ne? čia pareiga? o jau žinom kas bus šeima po tiek metų? nedrįsčiau. o jūs?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-14 07:14
Sigitas Siudika
daug visokių kompromisų gyvenime reikiqa padaryti, kad galėtum nei dirbt nei dainuot.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-13 15:59
Sigitas Siudika
klausyk Viliute, noriu pakviesti tavo vyrą ir žinoma tave į kaimo šokių vakarą molėtų rajono gudelių kaimiškame slėnyje prie mėlyno namo. pašoksim. taurelę - mergelę per burną padarysim. rankas palaušim. pasijuoksim iš nejudraus jaunimo. genutę per dantį..joną už darbą. o taviškis mėgsta ne krūmuose, ne rūrą per žolę, o skambiai rytiniam rūke dainą: kad ir tokią: ant Nemunėlio rymojau..rymojau. kad rūkas kamuoliais, kad barzda per skruostą, o gal ranka į ranką..veidas prie veido. o tavo kukčiojimas per ražienas ežero platumon..kuk kuk dieve mano, o taip norėjosi mylėt..neskriausti..įsisupti į minkštą tavo širdį..kad tik dovanotų..dejuoju, kad tik dovanotu..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-13 12:56
Sigitas Siudika
o kuo galiu buti naudingas tavo vyrui? susipazinti visada malonu. bet kad tavo vyras. gal jis nešioja užantyje akmenį ir jam sunku sakyti "laba diena?  gal jis labai draugiškas ir turi svajonę apkeliauti aplink pasaulį autostopu?  gal biuro merginos nuo jo graudžią ašarą vynioja į nosinę? myli, bet tyli? gal karpo potenciją biuro zirklėmis, naktinių posėdžių metu?  gal kaiminės vakarieniauja kada pati sedi ant puodo tamsoje, o vyras šoka ir sustot nemoka?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-13 07:01
Sigitas Siudika
tikrai? kodėl man turi rūpėti šeimos? potencija?  čia viskas įdomu, bet kokia turi būti bėda, kad reikėtų kaltinti potenciją ir šeimas, kurias sudaro vienišos ir išsiskyrę? man klausimas : kodėl aš nesirūpinu šeima? šeima labai asmeninis reikalas. kaip ja galima rūpintis?  gydyti potenciją? vienišas paversti laukiančias vakarais? galvoju, kad turit minčių ir vengiate pasidalinti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-12 19:57
Sigitas Siudika
tu matai , o aš ir nežinojau. o tie kiškučiai tai pačiai visai nerūpi. potencija vyruku rūpi?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-12 17:59
Sigitas Siudika
įdomu kaip jūs per tokį didelį atstumą jaučiate potenciją? kur man sužinoti kad jūs turite ar tai susiduriate su ta potencijos problema.

jeigu norite kad padėčiau: reikia analizų. pateikite ir padiskutuosime.

Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-12 12:32
Sigitas Siudika
gal nesupratau. jums ką? kiškučiai nerūpi? atsitokėkit. kiškučiai, veterinoriai, maistas, miegas, narvas - viskas tai kiškučių tėvynė. gal net smagiau pasakyčiau gimtinė, narvynė, kaleiminė. tai įdomu ir karštai širdžiai - didelis darbas. jūsų karšta širdis ir patriotinis delnas, kuri taip ir norisi įkišti į darbo molį ir minkyti, gaminti, dauginti. susiimkit. ištieskit rankas kitoms patriotiškoms rankoms. susikabinkit.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-11 18:09
Sigitas Siudika
gera mintis. gali buti ir veterinore. tai buvo veterinorė?  įtariau. labai gerai veterinorė. kiškučiai dideli užauga, kada veterinorė glėbyje palaiko.  puikus pasirinkimas. sveikinu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-11 15:57
Sigitas Siudika
idomu.kodel tau nereikia veterinoriaus? gal tu klonuoji kiškius?  veterinorius - tai naturalu. kaip gi kitaip? o tau kažkodėl nereikia? idomu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-11 13:44
Sigitas Siudika
tai veterinoriaus nera??? tai kokia čia kiškių istorija?  veterinorius turėtų būti kaip dauginimosi, kaip pukuotumo ta prasme, kad gera veislė, sveiki pukluoti kiškiai. va kam reikia gero vyriško veterinoriaus. kaip gi kitaip? turit kitą receptą?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-11 12:41
Sigitas Siudika
koks to veterinoriaus vardas su kuriuo kovojat, gelbėdama kiškučių gyvybes bei puoselėdama purius kailiukus? 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-11 12:39
Sigitas Siudika
gal pažistate kokį triušiukų - kiškučių veterinorių?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-11 12:38
Sigitas Siudika
gal žinote kokį spec. receptą kaip padauginti triušiukų šeiminėlę neišeinant iš namų?  labai norisi turėti didelę, gausią talentais, pukuotą bandą kiškučių. šerti turiu maisto. mėgstu sočiai pamaitinti prieš šaltą žiemą. ar galėtumėt papasuoti kokį nuostabų receptėlį: kokio mišinio duoti, kad kiškučiai imtų daugintis, kaip triušiai?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-11 06:50
Sigitas Siudika
tokia kovotoja ir išsigando kaip sakant apšikimo? viskas puiku. stabilu. susinaikinimas įjungtas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-10 20:42
Sigitas Siudika
o jezau Marija, kaip čia tau nepavyko i drama kažkokia įtraukė. o gal nepavyko - gal balandis apšiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-10 14:05
Sigitas Siudika
nu ieškok. griebk kažką, kas dar stovi. nesiremk į sieną, o laikykis už stovinčių. kartais nėra stovinčių šalia, bet eik..ieškok , kas dar gyvas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2012-01-10 13:50
Sigitas Siudika
labai retai visas pasaulis telpa į vieną aprašymą, todėl reikia fantazijos, kad galėtum suprasti kuo platenį tą pasaulį. sakykim : štai eina merga. ką tau tai pasako? nieko. tave gal žeidžia , kad merga? pakeiskim: eina žavi mergina. Kaip tau? o jeigu mergina, kuri ką tik suvalgė kiškį. apčiulpė jo standrią mėsingą šlaunelę. o, tokia sultinga ta kiškio šlaunelė. o jeigu mergina dainuodama kiškio balsu, nes gyveno tarp kiškių, ėjo gatve. kokia gi ta mergina gyvenanti tarp kiškių? gal jos krūtinė didesnė nei visų kitų, nes kiškių neapgausi, jie žino kokios būna kiškienių krūtinės. ir t.t. pasaulis įdomus, jeigu įdomiai jį matai. taigi, jeigu domina dramos mokykla: maloniai kviečiu, nes ten visi mėgsta fantaziją.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2 3 4 5
[iš viso: 82]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą