Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







- Neeeeeeeeee...
2:43, Railis atsikėlė išpiltas šalto prakaito ir pasiėmęs telefoną, pradėjo rinkti numerį... Dar ilgai ekrane mirksejo užrašas: prašome palaukti, kol jame pasirodę apsimiegojęs, irzlus ir apšepęs Deilo veidas.
- Kas atsitiko, sumurmėjo jis.
- Aš kai ką susapnavau...
- Tu mane pažadinai dėl sapno?!
- Pirma išklausyk mane. Aš sapnavau, kad esu kažokioje vietoje, apsuptoje tamsos. Aš bandau viską - pajautrintą regėjimą, šiluminį matymą, šeštąjį pojutį, telepatiškai ieškau ko nors gyvo, apgraibom bandau ką nors paliesti... Bet nieko... Atrodo, kad aš randuosi visiškoje tuštumoje... Kojom aš net nejaučiu jokio pagrindo, rodos, kad vaikštau oru... Po ilgo klaidžiojimo, pasigirsta riksmas. Aš einu į jo pusę, kitoje pusėje pasigirsta dar vienas riksmas, po kelių akimirkų, ta vieta užsipido daugelių žmonių riksmų... Dar po kiek laiko pasigirsta šūviai, sprogimai, sirenos, žingsniai, ugnies ūžimas... Žodžiu visi apokaliptiniai atgarsiai. Bet aš nieko nejaučiu. Viskas vis dar apgaubta tamsos. Atrodo, kad aš tuose įvykiuose dalyvauju kaip žiūrovas. Viskas buvo taip, tarsi tai man būtų tyčia rodoma...
Po kelių akimrkų chaoso, viską apgaubia liepsna. Dabar aš matau tik ją. Aš esu jos apsuptas, bet nejaučiu jokio karščio. Riksmai nenutyla. Ir staiga iš liepsnos išnyra veidas...
- Veidas?
- Taip, veidas. Bet ne žmogaus... Na nevisai žmogaus. Jo - žmogiški bruožai, bet...
- Bet?..
- Bet to veido akys - raudonos, tos akys - tarsi ne akys, o raudona masė užpildžiusi akiduobes... Pats veidas nuo akių - uždengtas mėlyna, metaline kauke. Plaukai vešlūs ir plaikstomi vėjo...
Bet tai nėra svarbiausia. Svarbiausia - akys, jų išraiška. Tas padaras žiūrėjo į mane, taip lyg aš būčiau didžiausias jo priešas, lyg mes turėtume susikauti...
Po akimirkos, pas mane rankoje atsiranda ekskaliburas. Kurį tarsi suteikia tas padaras. Atrodo, kad jis nori, kad jį pulčiau... Bet kaip nekeista, aš nepuolu. Aš tiesiog stoviu sustiręs...
- Iš siaubo?..
- Ne, ne iš siaubo... Nežinau dėl ko... Bet tiesiog stoviu nieko negalvodamas ir viskas. Pamatęs, kad aš nieko nedarau, padaras užsitraukė ant galvos juodą gobtuvą ir visas iššokęs iš liepsnos - puolė mane.
- Kaip jis atrodė? Turiu omenyje, visas?
Aš negaliu apibūdinti, jo kūno, nes jis buvo šešėlyje, mačiau tik tamsoje šviečiančias akis...
Taigi, tas padaras vis artėja ir artėja... Kol pagaliau šoka an manęs... Daugiau aš nieko neatsimenu, tik jo raudonąsias akis šalia savo veido...
Po to aš prabudau.
- Pasakyk man tiesą, kas tai buvo? Sapnas, ar vizija?
- Nei sapnas, nei vizija. Tai buvo įspėjimas...
- Nuo...
- Jo.
- Dabar mums belieka jį surasti ir nudobti.
- Tai - ne taip lengva. Mes jo niekada nesurasim. Mums belieka tik laukti, ir ruoštis tai dienai, kai jis pats pasirodys...
2003-11-06 21:39
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 19 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-09 15:21
Nyarlathotep
Man atrodo, kad siam kuriniui truksta konteksto, lyg jis butu isimtas is didesnio kurinio.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-09 10:28
nejausk nudesiu
na visai nieko..
skamba kaip knygos yzhanga sakychiau;>
////
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-08 15:48
TranceSalvation Nusoko nuo proto
kazkaip nu nzn nzn be pabaigos kazkoks ismetytas kurinys //
o darrrka tai pastebiu turi "labai gera humoro jausma" nes jau taip cia "nerealiai uzprikolino" ir kazkodel pas ja galvoj vis menesines net nzn kodel menesines do menesines
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-08 04:08
St Sebastianas
Wow! Jau senokai neskaičiau tokio kūrinio! Ir labai tikiuosi, jog daugiau niekada neteks kažko panašaus skaityti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-08 00:22
Denisas Melnikas
Idiotas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-07 23:40
Linderfan
Durnelis: Prie ko čia Artūro kardas? visai ne...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-06 23:56
mmmm
Jooo, tikrai bravo - tiek klaidų...
Ir iš kur čia atsirado karaliaus Arturo kardas?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-06 22:49
Sportbatis
jiooo.
diablo !!!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-06 22:37
no_named
Bravo!!!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-06 22:03
Darrrka
priešmėnesininis sindromas tam tavo veikėjui ;-)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą