Rašyk
Eilės (78165)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







- Man nepatinka tavo apsirengimo stilius, - tarė ji, po ilgokos abiejų tylėjimo pauzės. Tą lemtingą apsiniaukusią naktį, kurioje buvo tikėtasi sulaukti lietaus, ji ištarė tai, ko jis nelaukė. Nelaukė, o gal būt tiesiog jau nebežinojo, ko iš jos besitykėti. Jo galvoje kilo įvairiausių atsakymo varijantų, ypač po prieš tai jos mestelto nevykusio pajuokavimo, jog su juo susitikti dieną jai gėda, tačiau jis vis dėl to paklausė, - kodėl?
- Todėl, kad tu senamadiškas, rengiesi, kaip vidutinio amžiaus vyras. - Jis trumpai patylėjęs, nusprendė ginčytis, nes jo nuomone į pasimatymą eiti nuo galvos iki kojų „pasidabinus“ „treningais“ nemandagu.
- O ką tu laikai madingu apsirengimu? sportinius drabužius, ant kurių iš tolo blizgantys firmyniai užrašai, persuktą kepurę ir „šūstrius“ kedus?
- Ne, tu mane ne taip supratai, pažiūrėk kaip gatvėje „bachūrai“ vaikšto.
- Mačiau, bet tu man siūlai kopijuot kažkieno apsirengimo stilių?...
  Jų ginčas dar tęsėsi ilgokai, kol pagaliau jis išgirdo ją tariant, - baigiam šią temą.
Ganėtinai nevykę pasimatymai, ėjo tik prastyn ir jis svarstė, ar dar verta? Ar dar verta kažko iš jų santykių tikėtis? Ypač jeigu ją apkabinti galima tik tada, kai jai būna šalta. Keisti jausmai. Ir viskas dėl to, kad jis į pasimatymą, atėjo su džinsais ir marškiniais, o ne „treningais“. Gal būt jau pasenau...
2011-08-11 22:45
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-09-28 12:48
Lengvai
ou nou, kas čia? apie ką čia? kodėl čia? Ir dar baisingai daug gramatinių klaidų, turint omenyje, kokio ilgio tekstuką turime.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-08-17 00:26
Laukinė Obelis
"Ypač jeigu ją apkabinti galima tik tada, kai jai būna šalta." - prajuokino ši vieta.
O daugiau nieko įdomaus čia neradau, tik eilinį ginčą tarp dviejų paauglių, kuris nieko nebedomina ir nieko nestebina. Bent jau, kol nėra platesnio konteksto.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-08-13 22:00
Bangpūtys
Pasakoji tikrai neblogai. Bet jau klaidų klaidelių... Reikėtų pasilankyti pas korepetitorių.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-08-12 18:44
Aurimaz
Čia galėtų būti ištrauka iš didelio kūrinio. Talpinti ją kaip kūrinį - skaitytojo erzinimas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą