Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Oranžinė graužia nagus. Negaliu šito pakęsti. Nesuprantu, kaip galima graužti nagus. Juk tai paprasčiausiai šlykštu. Net vaikai taip darantys mane nervina. Noriu pagriebti kokią liniuotę, ką ten liniuotę – pagalį ir tvatinti jų tėvus, ploti jiems gerai per nagus, kad pagaliau atsibustų, pamatytų ką daro jų vaikai, paprasčiausiai tiesiog prisimintų, kad juos turi. Realiai prisimintų. Tas noras toks gilus, visą apimantis, vos ne pamišėliškas, kad nejūčia pagalvoju, jog taip tikrai galėčiau užtvatinti juos mirtinai. Taip ir gimsta maniakai. Nieko dėti, nekalti ir ramūs žmogeliai vieną dieną atsibunda ir niekaip negali suprasti kaip jie šitaip galėjo padaryti, kaip??? Gal ir turi logikos tas kvailas išradimas – eiti ir tvatinti pasidarytą kažkieno iškamšą: viršininko, vyro, žmonos, vaikų galų gale, nes be šito, pasirodo, vieną rytą gali atsibusti tiesiog išprotėjęs ir tiek.

To betrūko – troleibuse vėl pamatau ją, oranžinę. Klaikiai išbalusi ir jau beveik žiaugčioja. Tuojau tuojau vems. Išlipu, nors man dar ir ne laikas. Vaikščioti sveika. O vemti autobuse - ne. Beveik neabejoju, kad ji dar ir į lovą šlapinasi. Tokia jau ta oranžinė – gyvos nelaimės. Nesuprantu, už ką man šiandien toks apsėdimas - kur beeičiau, visur užkliūnu už jos, visur ji kriste krenta į akis. Nebegalėdama kitaip, aprengia keletą praeivių savo klaikuma, matyt tyko, kad ir aš ką nors panašaus nusipirkčiau. - Niekada.

Grįžtu į ofisą ir prisimenu – turbūt pati užvedžiau ją nuo pat ryto, nes nuėjusi į gimtadienio „vakarėlį“ neiškenčiau ir pastebėjau oranžinius balionus. „Iš kur čia tiek klaikių prezervatyvų nuo pat ryto? “. Aišku, taip tik tarp savų ir tai tik man atleidžiama, tačiau pati oranžinė matyt neatleidžia... Nes prisikabino dabar ir velkasi per visą dieną. Viskas baigėsi: ir „vakarėliai“, ir popietinės „pragūlkos“, atrodo – ramybė. Dirbu ir žiūriu pro langą. Gerai – nė vieno vaiko graužiančio nagus ar striksinčio su oranžiniu balionėliu, jokių klaikių megztukų ir švarkų, vasara vis dėlto. Bet anei maikių, ačiū Dievui.

Labai greitai niaukstosi. Kol kas neužsidarinėjame langų, gaudom skersvėjį iki paskutinės akimirkos. Lietaus lyg ir nepranešė, tačiau panašu, kad tuojau prasidės liūtis, ką ten liūtis – pats tikriausias škvalas. Staiga vėl išvystu ją, oranžinę. Dabar jau su užlipintais breketais ir įsliuogusi į medį vaiposi prieš veidrodėlį. Tokie vaizdai gali įvaryti širdies priepuolį. Perkūnui matyt taip pat, nes nuleidžia žaibą tiesiai į tuos jos breketus ir vieną sekundę, galiu prisiekti, kad tikrai vieną sekundę ji kabo ore. Truputėlį pakilusi nuo šakos, plaukai stovi piestu, akys išsprogusios ir klaikios, panašu, kad jos vienos ir belikę, nes breketai nenumaldomai greitai lydosi, o ištįses veidas dar liesesnis ir taip tapęs visai nepastebimu.

Na štai, vėl šlepteli ant šakos ir greitai nusliuogia žemyn kaip maža, kvaila ir  nedresuota beždžionėlė. Piktžiugiškai stebiu jos rankoje sugniaužtus breketus. „Na, ką dabar darysi, kūtvėla? “. Oranžinė kūtvėla pirmiausia atkiša koją ir atsargiai, lyg patikrindama, paukšteli pora kartų basa pėda per stichinės nelaimės metu atsiradusią balą. „Taukšt! Taukšt! “ – taip ir girdžiu galvoje tuos aštrius dabar jau gaivią tylą perskrodžiančius garsus. Keli lašai vis dėlto dar kapsi, bet jau iš anksto žinau, kad tokiai kūtvėlai kaip ji, jie visai nė motais – tuojau pasileis namo sušliurusia žiurke. Deja, mano nuostabai, ji ištiesia delnuką, iš toliau apžiūri savo varganas breketų liekanas, kurių aš nelabai begaliu išžiūrėti, ir staiga, visiškai nenumatytai, pokšteli jas sau ant galvos. Taip ir girdžiu – „Taukšt! “. O  tada tik ir nuvinguriuoja į priekį, tiesi kaip manikenė, podiumų karalienė, princesė su karalaite ir abi iš karto. Ir dar galiu prisiekti, kad nuo tos „nušliurusios žiurkės“  sklinda kažkoks,... aiškiai regimas ir net jaučiamas... moteriškumas. O jos vis dar neegzistuojantys klubai vos pastebimai, elegantiškai ir rafinuotai, tik vikst vikst.... Ant galvos, žinia, spindi.... breketai, stebuklingu būdu susilydę į mažą karūnėlę. Sušikta oranžinė mane nokautuoja.
2011-06-30 09:03
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-08-30 16:56
gbraznauskiene
Pritaru, autobuse vemti nesveika, o lėktuve net labai sveika.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-08-27 14:54
______________________________
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-13 01:47
vienas toks pats sau
Tos moterys.. amžinai visur viską mato perdėtai.
bet, jausmingai parašyta.O tai duoda savo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-03 02:15
Bite Me Blondie
Oranžinė gal ir nelabai graži spalva, bet viena "enehžingiausių", kaip sako varlaėdžiai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-01 20:15
Katė Misė
:D Stiprus, energingas tekstas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-07-01 00:16
ArKlys
Oje, per tokias linksmybes bibliotekoje ganiausi. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-30 23:14
Laukinė Obelis
Kaip spalvų ciklo dalis gal ir nieko. Tiesą pasakius, net nežinau. Na, išradingumo autorė nestinga.

nejUčia
manEkenė

ps. jei tai, ką parašėte komentare 2011-06-30 13:48, yra tiesa, su vyrais Jums tikrai nepasisekė...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-30 17:46
Plogats Kitkits Nuotstaputsits
nors aišku, kai šiandien netyliu, tai galėčiau ir padiskutuoti. -  aišku, kad autobuse vemti nesveika, nes gali ką nors netyčia apvemti ir tada būti rimtai sužalotas, nekalbant apie visus kitus dalykus dėl kurių nesveika, bet tau pačiam būtų pravartu bent truputėlį fantaziją įsijungti:) na plaukai šiandien tikrai oranžiniai, bet ir veidas juk nemano;D rytoj būs kitas, su kitais plaukais, taip, kad nepergyvenk ir neprisirišk per daug prie šitų ikonėlių - jos netikros. vulgaru? nors man taip ir neatrodo, bet ir vulgarūs kūriniai yra kuriami, nepastebėjai iki šiol? gal tau paminėti keletą autorių? bet ne, visai tada aptingsi, jau ir taip fantazija išjungta:) gramatikos visai neradai? blogai, spausk kuolą. iš meilės, kurią dar vakar jautei;D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-30 17:40
Plogats Kitkits Nuotstaputsits
vyrai...visiškai nesupranta kūrybos...o taip norėtųsi...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-30 17:37
latentic
Gramatika- vienas minus. Vulgaru- kitas minus. kalba skurdi. Teiginiai be ryšio- vemti buse nesveika? Tikrai?ir didŽiausias minusas yra, kad tavo plaukai oranžiniai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-30 17:32
latentic
kažkoks užsitvatinimas
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-30 16:22
Plogats Kitkits Nuotstaputsits
nelabai supratau, kodėl tau?...čia ką, tokia psichodelika?
o čia visai ne tam skirta vieta, tai ir daryk tai, kam skirta: nori - skaityk iš naujo kūrinį, nori - eik kitų kūrinius skaityti. kito pasirinkimo čia paprasčiausiai nėra. neieškok kūrinyje apie spalvą, spalvos plaukams nusidažyti, nes teks su žilais vaikščioti, o man, ačiū Dievui, dar nereikia (dažytis -paaiškinu arkliams ir baitams);D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-30 16:15
orinė teorinė
Aspektai, sakai. Nu gerai, geri čia tie visi aspektai, o ką, viskas normoj su tais aspektais, aspektai kaip aspektai, nuo to, ar aš rašysiu, jie nepasidarys mažiau ar daugiau aspektiški, čia kaip jau pažiūrėsi aspektiškai į aspektą. O ką?
Nobelį paliksiu tau, o tu man dovanok save (jei tau jau ne per aštuoniasdešimt:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-30 16:07
Plogats Kitkits Nuotstaputsits
kaip?...nejau tegali būti tik tiedu variantai?... na ne - niekuomet nepatikėsiu tokia kvailybe,
be to šitaip pridrengti po savo kūriniu - nedovanotinas dalykas, todėl aš baigiu. o jūs tęskit, tęskit kiek tik patinka, tik pageidautina apie literatūrinius kūrinio aspektus, bet iš esmės - ne taip jau ir svarbu. sėkmės;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-30 15:37
orinė teorinė
Kas per bet? Tau jau dar per pekiasdešimt, ar jau per šešiolika?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-30 15:21
Plogats Kitkits Nuotstaputsits
tu tai Nobelio premijos negausi, nors...pagal viską lyg ir priklausytų, bet.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-30 15:20
orinė teorinė
Gerai čia pavarei, beje;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-30 15:19
orinė teorinė
Su manimi gali drąsiai ir atvirai pasišnekėti kaip su gydytoju;D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-30 14:01
Plogats Kitkits Nuotstaputsits
gerbiamų vyrų prašau neužpykti nežinia nė už ką,nė dėl ko, o toliau sėkmingai ir visiškai atvirai komentuoti. man tai patinka, tiesiog... - šiandien mane valdo oranDžinė;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-30 13:48
Plogats Kitkits Nuotstaputsits
vyras...kaip mane kartais nervina vyrai...su jais nepasikalbėsi kaip su žmonėmis. gali kaip su matematikais, astronomais ar psichologais, bet kaip su žmonėmis...o juk kartais taip norisi...
imu galvoti, kad visos Nobelio premijos priklauso tik moterims. net pats Nobelis tai dabar jau žino, tik aišku, nieko pakeisti jau nebegali...;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
1 2
[iš viso: 27]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą