teatrinis :) ne ta prasme, kad netikras ar vatėver. bet ta, kad yra eilutės, kurios eilutės, ir eilutės, kurios komentarai. kas po ko eina, kas eis. labai tokios deterministinės nuotaikos apima. ypač puikus tas "Prasideda raudos. Toliau." neleidžia perskaičius sustot - ir toliau vyniojas asociacijos, etc. raspiektas nuo manęs. gal kokiam pp dalyvaut ketini - tai šis - kandidatas, imo
Krentu į dugną save apkabinus,
pati sau upė, luotas ir smilkstantis ajeras. <---o cia tai geras.
Ne, nu blyn, kaip cia ukiskai isssireiskus.. nu gerai isvartyta :))
Ir zodynas grazus.
bla bla.. archetipai.. jei nebūtų parašyta viršuj Panytėlė, tai iš pradžių manyčiau, kad tai tremtinių ansamblio 'Numuštos lakštingalos" meninio vadovo Algirdo Verksnelio kūryba. Tačiau skaitant toliau pradėčiau labai abejoti Algirdo autoryste ir pradėčiau sukinėti monitoriu į visas puses, tam, kad pamatyčiau kieno čia eilėraštis, nes jis.. tiesiog puikus.. /////
Antra vertus autorė puikiai atskleidžia sadomazochistinį kūrinio elementą. Štai 1. stulpelyje turime iškart du archetipus: Ištremsiu (pažeminsiu), dilgelės, nekalbant jau apie ragus su geležim. Antrasis stulpelis autorės užmanymu matyt turėtų nukreipti akylo skaitytojo dėmesį, bet ir čia "Kur mudviejų pėdos takelių nemynė" byloja apie kažką, kas neužilgo bus su pasimėgavimu sumindyta. Toliau jau kertama atvirai:skeliant pakaušį. Toks tikras sunkio jausmas - nedidelė pauzė prieš finalinį akordą: "Atšipusiu kirtikliu". Puikiai perteikta sadomazochistinio kankinimo esmė: skauda ir kankintojai ir kankinamajam. Na o "Prasideda raudos. Toliau." - šito matyt ir komentuoti nebereikia...
antra karta neskaitysiu... nenoriu nejuchiomis pradet knaisiotis po zhodzhius, po alegorijas... tai ne rebusas... Ant liezhuvio jauchiu apsigyvenusi neiprasta skoni, galvoj skamba keistas bet labai harmoningas akordas... nenoriu to ishblashkyti... tegul taip ir lieka... tik ISPUDIS.