Rašyk
Eilės (78167)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10914)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 16 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





ATL ATL

Baisūs dalykai

Šis kūrinys matomas tik autoriaus namuose


Gyvenime man nutiko daug baisių dalykų. Kai kurie net iš tikrųjų. (M. Twain)
Pasiklydau mieste, kurio nepažįstu. Bet tai ne blogas dalykas. Blogas dalykas atsitiko kur kas anksčiau, kai pamečiau gyvenimo tikslą. Iš pradžių jis švietė kaip iškaba ant durų su užrašu „išėjimas“ ir tik priėjus arčiau pamačiau, kad tai tik optinė apgaulė. Kas tiksliai tai buvo, pasakyti negaliu, bet viena žinau, tikrai ne iškaba su užrašu „išėjimas“ ir tikrai ne tai ko, ieškojau.
Tai va, stoviu dabar nepažįstamame mieste prie fontano ir žiūriu į stovintį vandenį. Vakaras. Taupumo sumetimais vakarais fontaną išjungia. Žiūriu, o jausmas toks, lyg jau radau tai, ko ieškojau. Radau, tik dar nematau...
Nebeesu tikra ar ir tas pirmas dalykas buvo iš tiesų blogas.
2011-05-10 22:30
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-10 23:01
ATL
ATL
To ir norėjau paklausti, kodėl mes tų tikslų taip įsikabinę? Ar tik ne iš baimės, kad suprasim, jog gyvenimas prasmės neturi? Ir kas tada geriau, laikytis tų tikslų ir judėti vardan judėjimo, kad neliktų laiko galvoti, ar galvoti, bet nieko nedaryti, nes tai, ką darai, galbūt prasmės iš viso neturi.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-05-10 22:44
pilkė_
Pamesti tikslą - sumautas reikalas. Reikia visą laiką tam atvejui turėti bent kelis atsarginius. Mew.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą