Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (3)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tą dieną ponia Rozalija prabudo anksti. Truputį užkandusi, ji skubiai išsiruošė į sodą. Buvo pati šienapjūtė. Sode žolė taip pat, kaip ir visur buvo gerokai paaugusi. Rozalija išsiėmė iš tašės savo sodo žirkles ir pradėjo darbuotis. Kai tik pavargdavo, ponia užeidavo į savo sodo namelį ir priguldavo poilsiui.. Pasigirdo baisus riksmas. Rozalija nustebusi apsidairė aplinkui. Triukšmą kėlė du besipjaunantys katinai. Trečias katinas, tuo tarpu, praėjo pro šalį. Netrukus riksmas nutilo ir Rozalija pamatė, kaip vienas katinas šlubuodamas pasitraukia nuo baltojo katino. Baltasis gi, visą laiką stebi pasitraukiantįjį. Vos tik aukšta žolė paslėpė rainąjį, bešlubuojantį katiną, šis vėl ėjo normaliai. Baltasis visą laiką žiūeėjo nueinančiojo pusėn. Rozalija irgi neatitraukė akių nuo katinų. Ji pamatė, kad kai žolė nebeslėpė katino, taipralaimėjęs katinas vėl pradėjo šlubuoti. bet, kaip ten bebūtų, mušeikos išsiskyrė. baltasis katinas nesivijo rainojo ir vėl sode buvo ramybė-Įdomų reginį pamačiau, -pagalvojoRozalija ir nuėjo atsigulti į namelį. Pro praviras duris, moteris galėjo stebėti du netoliese vaikščiojančius gandrus. Dar kiek pailsėjusi, Rozalija išsiruošė namo. Ji buvo patenkinta savo padarytu darbu ir dar retomis matytomis katinų peštynėmis.. Nuvažiavusi pusę kelio, ji dar matė ant kelio suvažinėtą ežį. -Na, šiandien reginių netrūksta, -pagalvojo Rozalija, grįžai namo iš sodo. Dabar būtinai reikia nuimti nuovargį, -nusprendė ponia ir paniro į kvapnią, šilto vandens pilną vonią.
2011-04-13 00:41
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2012-07-16 21:11
VaiMer
Man patiko.Kai skaiciau pasakojima isijauciau ir isivaizdavau kaip viskas vyksta.
Sekmes ir toliau kurti;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-06-29 23:18
mengelia
Taip taip su benamiais katinėliais yra problemų. Efektyviausia priemonė yra sandarūs rūsių langai. Jokių išdaužtų langų, jokių rūsių koridoriuose prikrautų nereikalingų sendaikčių. Reikia patiems daugiabučių gyventojams apsitvarkyti. Tada katinukai neturi galimybių patekti į rūsius. Kartais pamatau besidairančius prie pravirų rūsio durų, kai koks gyventojas eina į sandėliuką, bet tokiu atveju katės neatsiveda katinukų įlindusios vidun. Mat nėra užtikrintos prie laisvo praėjimo į lauką.
Na, tavo pasakojimas toks išsiblaškęs, ponia Rozalija į katinų peštynes žiūri kaip į teatrą. Rodos jai viskas dzin.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-28 04:59
Viliutė
Taip,bet įvairiausių katinėlių apie mus nemažai  ir net nežinom kur juos dėti,kai sklepuose atsiveda kačiukų.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą