Rašyk
Eilės (78151)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Šauksmas mėnesienoje...
Vidurnaktis, mėnesiena... Tvanku, krūtinę slegia nepakeliamai sunkus mano keturkampio narvo oras, mintyse vis skamba mėgstama melodija, o arbatos puodelyje atsispindinti mėnulio šviesa vis labiau šaldo ir taip jau apšerkšnijusią, bet vis dar aikštingą manąją sielą.
Kodėl, kodėl, kodėl??? Šis klausimas neapleis manęs visą gyvenimą. Kodėl žmogui kažko pasiekus, niekas tuo nesidžiaugia?.. Visiems per daug sunku ištarti net ir tą banalų ir gerokai nuvalkiotą:,, šaunu! ”. Ir vėlei kyla klausimas, klausimas į kurį niekas neatsakys… O jis paprastas nors tuo pačiu ir sudėtingas: kam stengtis, nemiegoti naktimis, o vėliau drebėti iš jaudulio bėgant savo gimtojon gūžton su gautu popierėliu rankose, vis dar su vaikišku naivumu tikintis gauti bent vieną, nors ir dirbtinę, bet vis dėlto padėkos šypseną?.. Sutinku, tikėtis ko nors iš žmonių šiame niekingame pasaulyje – kvaila, naivi ir tiesiog neatleistina klaida. Deja, bet teks priprasti prie to sielą supančio, savo filosofija dusinančio rato ir jo skleidžiamų slunkiškų vertybių: miegas ir užpildytas skrandis…
Širdimi jaučiu, jog toji kilpa užnerta ant mano dar vaikiško kaklelio prieš keletą metų, greit užverš paskutinę arteriją, jungiančią mano protą ir širdį. Galų gale nutiks taip, kaip rašė mūsų poezijos kunigaikštis:,, Išnyksiu kaip dūmas, neblaškomas vėjo”. Būtent taip ir bus, nors mano kūnas stiprus, tačiau siela jau pailsusi, nuo abejingumo, nuo maname lizde tvyrančio nurodymų tvaiko…
Mano arbatos puodelyje mėnesienos šaltį pakeitė nežymus saulės spindulėlis, besibraunantis iš už rytmečio dangų gobiančių debesų keteros, tačiau iš manosios sielos gelmių tepasigirdo klaikus šauksmas - prašymas, panašus į skęstančiojo maldavimą gelbėti: bent kartą gyvenime palaikykite mane žmogumi, ne mašina, kuri,, gali ir geriau” pildyti Jūsų užgaidas…
2011-04-05 19:57
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 3 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2011-11-02 12:45
vandapranckevic
Man labai artimos mintys:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-07 14:04
Tacu
Kodėl padėka ar palaikymas turi būti užuojauta? Na bet kiekvienam savo:) O kai nieko nelauki iš kitų, tai vadinasi esi vienišas:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-06 21:59
Dvasių Vedlė
Kai ištisai lauki dėmesio ar užuojautos iš kitų, tai jau vadinama egocentrizmu.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-06 18:25
Tacu
Beje, kūrinys man patiko:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-06 18:24
Tacu
O aš nesutinku, kad reikia stengtis tik dėl savęs...Žmogus nėra sukurtas gyventi vienas, tad visada maloniau yra sulaukti dėmesio, palaikymo, šilumos. Tik dabarties žmonės yra viskam abejingi ir nemato toliau savo nosies:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-06 08:51
Dvasių Vedlė
Nelabai yra čia ką kritikuoti ar patarti... Nėra čia prozos, tik dienoraščio išrašas.

Galbūt galėčiau pasakyti tik viena: visko reikia siekti ir stengtis tik dėl savęs, ne dėl kitų. Tada ir nebus taip skaudu, kai niekas aplinkui nepamatys tavo pastangų, užtat pats būsi patenkintas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-05 21:21
Laukinė Obelis
Mėnesienoje nešūkaukit, kilpos nesinerkit, bet stenkitės ir būsite įvertinta. Ir paskutinis sakinys yra visiška nesąmonė, nes žmogus visada gali daugiau, o mašinos negali. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2011-04-05 19:59
Kutrena
Mieli skaitytojai, su nekantrumu lauksiu Jūsų nuomonės, kritikos bei patarimų...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą